A
Anoniem
Guest
Beste allemaal,
ik ben hartstikke nieuw hier op het forum dus eerst even een introductie.
Mijn naam is Suzanne, ik ben 30 jaar oud.
Afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan die duidelijk twee stipjes liet zien!!!
Helemaal in de wolken natuurlijk, vooral omdat wij een vruchtbaarheidsonderzoek in het ziekenhuis achter de rug hebben omdat het zo lang duurde voordat ik zwanger was.
Nu is het zover en ben ik zo stomverbaasd en af en toe zo in paniek dat ik vergeet van deze zwangerschap te genieten.
Ik maak me zorgen om het feit dat ik NIET misselijk ben, helemaal niets!
Wel gevoelige borsten, beetje opstipatie, af en toe een kramp in mijn kuiten, draaiierig, enz. Er zijn dus wel wat kwaaltjes maar ja... is dit het dan?
Aangezien ik vrij laat ovuleer (na 3 weken pas) is dit feitelijk pas mijn 5e week zwanger.
Wat vinden jullie?
Is het een slecht teken om niet misselijk te zijn?
groetjes en tot ziens,
Suuske
ik ben hartstikke nieuw hier op het forum dus eerst even een introductie.
Mijn naam is Suzanne, ik ben 30 jaar oud.
Afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan die duidelijk twee stipjes liet zien!!!
Helemaal in de wolken natuurlijk, vooral omdat wij een vruchtbaarheidsonderzoek in het ziekenhuis achter de rug hebben omdat het zo lang duurde voordat ik zwanger was.
Nu is het zover en ben ik zo stomverbaasd en af en toe zo in paniek dat ik vergeet van deze zwangerschap te genieten.
Ik maak me zorgen om het feit dat ik NIET misselijk ben, helemaal niets!
Wel gevoelige borsten, beetje opstipatie, af en toe een kramp in mijn kuiten, draaiierig, enz. Er zijn dus wel wat kwaaltjes maar ja... is dit het dan?
Aangezien ik vrij laat ovuleer (na 3 weken pas) is dit feitelijk pas mijn 5e week zwanger.
Wat vinden jullie?
Is het een slecht teken om niet misselijk te zijn?
groetjes en tot ziens,
Suuske