onzekerheid

A

Anoniem

Guest
Beste allemaal,
ik ben hartstikke nieuw hier op het forum dus eerst even een introductie.
Mijn naam is Suzanne, ik ben 30 jaar oud.
Afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan die duidelijk twee stipjes liet zien!!!
Helemaal in de wolken natuurlijk, vooral omdat wij een vruchtbaarheidsonderzoek in het ziekenhuis achter de rug hebben omdat het zo lang duurde voordat ik zwanger was.

Nu is het zover en ben ik zo stomverbaasd en af en toe zo in paniek dat ik vergeet van deze zwangerschap te genieten.
Ik maak me zorgen om het feit dat ik NIET misselijk ben, helemaal niets!
Wel gevoelige borsten, beetje opstipatie, af en toe een kramp in mijn kuiten, draaiierig, enz. Er zijn dus wel wat kwaaltjes maar ja... is dit het dan?
Aangezien ik vrij laat ovuleer (na 3 weken pas) is dit feitelijk pas mijn 5e week zwanger.

Wat vinden jullie?
Is het een slecht teken om niet misselijk te zijn?

groetjes en tot ziens,
Suuske

Hoi Suuske,

Nee hoor niks slechts aan. Lekker van genieten dat je nergens last van hebt. Bij mijn eerste had ik dat ook en ik heb nu echt wel een hele gezonde jongen van 3 rondlopen!

succes

probeer te genieten van je zwangerschap!!! Ik heb me ook alle weken druk gemaakt en achteraf is dat helemaal nergens voor nodig geweest! Nu heb ik spijt dat ik niet meer genoten heb van de 9 maanden dat ik zwanger was!

succes! Sandra

Hi Suuske,

Ik herken je gevoelens zeker.
Vooral in het begin was ik heel erg onzeker.
Als ik geen last had van kwaaltjes vond ik dat gek
en als ik kwaaltjes had vroeg ik me af of dat wel goed was.
Maar ik ben nu nog steeds wel onzeker hoor.

Zwanger zijn is iets heel moois, maar ook iets heel ongrijpbaars.
Je moet er op vertrouwen dat het goed gaat en hebt er zelf eigenlijk weinig invloed op.
Dat maakt dat je onzeker wordt.