onzekerheid

Van harte gefeliciteerd!

Enne... wat die misselijkheid betreft.. wees blij dat je daar (nog) geen last van hebt!
Ik had eerst ook nergens last van, tot de 6e / 7e week. Toen kwam het echt op gang met overgevel erbij. En daar heb ik dus de hele zwangerschap van mogen genieten. Gelukkig beperkt het nu tot alleen de ochtend maar echt fijn, nee dat is het niet. Maar geniet er maar lekker van, als je niet misselijk wordt dan heb je nog meer om van te genieten!

xx Bren. 36wk 2 dagen

Hallo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dat je niet misselijk bent is geen slecht teken, ik heb de eerste drie maanden nergens last van gehad en loop nu nog steeds vrolijk rond zonder echte kwaaltjes!
Natuurlijk blijven de eerste drie maanden 'eng', ik had voor deze zwangerschap een miskraam gehad en was erg bang dat het weer zou gebeuren maar ben nu 29,4 weken zwanger.

Geniet er gewoon lekker van, het gaat allemaal al snel genoeg!

Groetjes Brechtje

Lieve allemaal,
Wat ontzettend lief al die reacties van jullie!!!
Echt heel fijn!
Jullie hebben me echt weer wat moed ingepraat.
Ik voelde me net niet lekker, na het middageten, maar ja of dat ''het'' nou is...?
Inderdaad; ik mag blij zijn dat ik me zo goed voel.

Ik werk 32 uur per week met gehandicapte kinderen. Ga ze nu niet meer tillen.
Ik heb maar gezegd dat ik last van mijn rug heb...

Fijn ook om te lezen dat het jullie ook succesvol (ahum) zwanger zijn.

Het nieuws is nog steeds zo ongeloofwaardig...
We hadden echt de moed opgegeven.
In het ziekenhuis is alles onderzocht (eisprong, samenlevingstest, zaad onderzocht van mijn man). Alles was goed, zeiden ze daar.
Toen moest ik een afspraak maken voor een eileideroperatie.
Die heb ik afgezegd omdat ik niet ongesteld werd...
heerlijk toch?

een fijne dag nog voor jullie en tot ziens,
groetjes Suuske

heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap.

Over de kwaaltjes zou ik me absoluut geen zorgen maken, dat kan altijd nog komen. Ik had bijvoorbeeld in de eerste maanden 's ochtends alleen een leeg gevoel in mijn buik (eigenlijk raar, want er zit juist meer in ), maar al die kwaaltjes komen en gaan.
Er zijn vrouwen die ze allemaal hebben en er zijn vrouwen die er geen hebben.

Ik weet nog wel dat ik in de eerste paar maanden constant bevestiging wilde of alles nog wel goed was met de baby en hoe lang ik moest wachten op de volgende controle. Nu mag ik elke week en eerlijk gezegd, vind ik dat helemaal niet zo heel fijn. Het kost me best veel tijd en ik krijg elke dag een paar flinke trappen, dus weet wel dat het goed gaat met die kleine.

Succes in ieder geval, maar ik denk dat het allemaal wel goed gaat.

hoi Barbara,
leuk dat je reageert!
Zo te lezen snap je mijn onzekerheid ook wel.
Als er nou eens gewoon een boek was of een richtlijn die precies aangaf wanneer het goed zat met je kind...
Die extra controles bij jou, was dat vanwege jouw onzekerheid of vanwege een medische kant van het verhaal???

Gisteren bedacht ik me nog; toen ik de vorige keer wel misselijk was, kreeg ik een miskraam dus dat wil dan ook niets zeggen...
Het hielp me een beetje.

Vandaag wel wat buikkrampen.
Hoort dat er ook weer bij?

groetjes suuske

He suuske,
Als eerste van harte!!!
Ik heb vorige week een test gedaan, en.......zwanger! Ook bij ons is het de eerste en ik weet daarom ook niet zo goed wat ik moet voelen. Ik mag pas 16-01 naar de verloskundige en de 19-01 voor een echo. Dus tot die tijd toch maar afwachten.

Vanochtend had ik wat oud bloed in mijn urine, maar dat schijnt wel vaker voor te komen. En behalve wat pijn onder in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden voel ik ook niks. Na de eerste vreugde na de test gaat alles gewoon weer door. En dat maakt dat ik zelf me inmiddels ook weer vrij nuchter voel.

Het is bij ons de tweede maand al gelukt en daardoor heb ik ook een soort gevoel het kan bijna niet dat we zo veel geluk hebben. Maarja, piekeren helpt niet en voorkomt niks. Dus dat probeer ik maar zo min mogelijk te doen.
Jou gevoel is in ieder geval heeeel herkenbaar.
Veel sterkte!
J.

Hi Suuske,

Buikpijn hoeft niets te betekenen.
Ik had ook steeds het gevoel alsof in ongi moest worden. (alleen heb ik dan rugpijn)
Waarschijnlijk voel je  het oprekken van de banden waaraan je baarmoeder hangt.
Die rekken op omdat je baarmoeder groeit.

Liefs,
Mandy

Hoi Suuske,

van harte gefeliciteerd meid!!!
Enne over die misselijkheid, ik ben dus wel de 1e 20 weken ontzettend misselijk geweest, en dat is echt geen pretje hoor.
Kan me voorstellen dat je wat ongerust bent, maar geniet van de tijd dat je niet misselijk bent hoor!!

xx Syrah

Terug
Bovenaan