onzekerheid

Hoi allemaal,
Vandaag heb ik in ieder geval één keer me goed beroerd gevoeld.
Slap, moe, en een vervelend gevoel in mijn buik.
Tja; of dat nou misselijkheid was?

Eten staat me erg tegen op dit moment.
Ik heb nergens zin in.
Ik zet mezelf er maar wel toe, aangezien ik niet zo veel bij te zetten heb met mn 48 kilo...

Dank voor de steun, wederom!

Het ga jullie goed,
groetjes suuske

hoi hoi meid

ik heb afgelopen woensdag ook voor het eerst gestest en dat was een vaag streepje
afgelopen vrijdag bij de dokter en dar weer een vaag streepje maar feliciteerde me wel..
en afgelopen zaterdag weer een test gedaan en daar kwam een duidelijke + te voor schijn..
dus ik ben ws wel zwanger, maar besef het allemaal nog niet, vind het best en, en met momenten zoals nu ben ik er weer erg onzeker over..

heb afgelopen juli een mk gehad en daarom ben ik wat gereserveerder..
en best angstig..

toen voelde ik me ook niet misselijk ofzo, alleen wat gespannen borsten

en dat heb ik nu weer.. gespannen , pijnlijke borsten en voor de rest niets , ja moe als ik trappen moet lopen, maar ben ook erg verkouden, dus daar kan het ook aan liggen..

ik wil ook wat meer bevestiging wbt zwangerschapskwaaltjes...zou zo graag meer zekerheid willen hebben

ik ben nu bijna vijf weken zwanger... dus nog heeeeeeeeeel pril.....

ik hoop aan de andere kant dat ik ook niet te misselijk word , want ik ben ook mager, weeg ook niet veel (54 kilo) en eet echt bijna altijd drie maaltijden per dag.......dat wil ik gewoon)

soms ben ik ook bang dat ik te mager ben om zwanger te kunnen zijn, bang dat mijn lichaam het niet aan kan ofzo...

he meid dus ik weet hoe je je voel. en hoop dat je wat aan mijn verhaal heb

heel veel liefs tobi

Terug
Bovenaan