Ook hier een wanhopige moeder..........

hoi gkj

ik vind het echt fantastisch hoe je dit "probleem" met beide handen
aanpakt.
Onvoorstelbaar hoe hier in naar voren komt hoe diep de liefde en de
warmte naar jullie gezinnetje toe zit.
Wat een doorzettingsvermogen.
Ik duim voor je dat de rust gauw wat weder keert en trek je niet veel van de buiten
wereld aan want van mij krijg je een dikke pluim en een spirituele knuffel
ik ken nl van dichtbij ook een gezin waar in ik jou verhaal maar dan 600x erger
herken en die er niks aan doen en zelfs de kindjes aan hun lot over laten
nogmaals ...diep respect
 
Fijn dat het beter gaat. Wat goed dat jullie de stap hebben genomen om hem op een andere school te doen en fijn dat het daar goed gaat!
En jullie hebben veel hulp gevraagd, ik hoop dat jullie daar veel aan hebben.
Nog een klein ideetje om positief bezig te zijn met jullie zoon. Voor hij gaat slapen kan je iedere dag 2 of 3 positieve dingen noemen, dingen die hij goed gedaan heeft, waar je trots op bent. Leuk gespeeld met de Lego, goed geluisterd met boodschappen doen, een sticker verdient, goed gegeten, iets liefs gezegd tegen mama/papa/zusje, gezellig geluisterd met voorlezen, goed geholpen met opruimen, gisteravond goed gaan slapen  enz. Zo sluit je iedere dag gezellig en fijn af.
 
jullie hebben een moeilijke tijd achter de rug en het is eigenlijk heel logisch dat hij daar zo op reageerd. hij zet zich af tegen zijn eigen gevoel.
wij hebben net zoeist mee gemaakt, relatie dip en geboorte tweede kindje en vrij snel daar na moest onze oudste naar de basisschool.
onze zoon was ook heel opstandig. grote mond, schoppen en slaan. ik zat af en toe met mijn handen in het haar.
onze zoon is nu 4 jaar  en je kan hem al veel duidelijk maken.
probeer eens met hem aan tafel te gaan zitten en te praten over alles wat er gebeurt is en hem uit te leggen dat jullie veel van hem houden maar dat jullie dat gedrag niet leuk vinden en vertel hem ook wat jullie juist wel leuk aan hem vinden. geef hem ook de kans om te vertellen wat hij er allemaal van vind. wat er toen gebeurt is enz. zodat hij eens kan vertellen hoe hij die periode heeft ervaren. misschien is hij wel bang dat  papa en mama weer ruzie krijgen. zorg er voor door vragen te stellen dat hij het van zich af praat.  leg hem ook duidelijk uit dat papa en mama van elkaar houden.

blijf bij je methode van straffen en vergeet vooral het belonen van goed gedrag niet. dus veel complimentjes geven enz.
leg hem alles goed uit. als je even met de kleine bezig bent leg hem dan uit dat hij even op zijn beurt moet wachten, misschien vind hij het wel leuk om te helpen met jullie baby. helpen in bad doen, luier aan geven, flesje geven enz. betrek hem bij jullie baby en geef hem complimentjes als hij als een echte grote broer mee helpt.

bij ons heeft dat echt geholpen. hij is super trots op zijn kleine broertje en vind het prachtig om te helpen. hij is ape trots als ik tegen papa of oma vertel hoe flink hij mama geholpen heeft. je ziet hem helemaal stralen. hij vind het geweldig dat hij de grote broer is.
af en toe heeft hij nog wel driftbuien en dan ben ik heel kort en direct op de trap. maar door hem positief te benaderen bereik je veel meer heb ik gemerkt.

succes en ik hoop dat het snel beter word.
 
Ik was zo hartverscheurend toen mijn vriend het uitgemaakte. Hij begon vals te spelen toen we ons tweede kind kregen. Ik hou van mijn vriendje en hij was mijn alles, ik kon me geen leven zonder hem voorstellen. Ik ging naar zijn huis Unanounce toen ik hem zag met een half naakt meisje. Ik huilde en verliet zijn huis, ik kon niet slapen, ik huilde de hele nacht en hij belde me niet. Het werd het ergste toen hij 's ochtends belde en zei dat hij van me hield, maar niet kan doorgaan met de relatie met mij. Het was alsof mijn wereld tot een einde kwam, dus deed ik een onderzoek op internet om hulp te zoeken toen ik getuigenissen zag van mensen die Lord Bubuza hielp, dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn problemen. Hij reageerde en vertelde me wat ik moest doen. Ik voorzag in alles wat hij nodig had en hij verzekerde me dat Tim naar me terug zou komen smeken. Enkele uren nadat alles was gedaan viel mijn vriend Tim thuis op zijn knieën huilend en smeekte me om hem te vergeven. Ik dacht dat ik droomde toen ik me de belofte van Lord Bubuza herinnerde, dus ik vergaf hem en we zijn nu gelukkig getrouwd. Er is een God op aarde en dat is Heer Bubuza. Neem contact met hem op voor hulp op Whats App-nummer: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan