Ook ik heb de 20 weken echo gehad !!

Hoi meiden

Nou ondanks dat ik best zenuwachtig was is alles toch meegevallen...
De echo was goed, ons kindje heeft een 10 gekregen!!
Het is nog steeds een manneke haha en hij weegt 317 gram.
Hij heeft alles mooi laten zien zodat alles goed gecontroleerd kon worden.
Ga nu lekker genieten van de 2e helft !!

Liefs Mama2006 (19w+4d)

Heerlijk hè, die bevestiging dat alles goed is!
Wij hebben gister de 20 weken echo gehad en ook bij ons lijkt alles normaal! Ze geven natuurlijk geen 100% garantie, maar toch...
Ik voel de kleine nu ook af en toe bewegen. Afgelopen zondag zijn we bij een musical geweest, nou en dat was te merken! Heel bijzonder is dat.
Voelen jullie de baby al?

Groetjes,
RdV1984
19w6d

Ik voel hem al een paar weken, maar zins een paar dagen elke dag wel een paar x!!
Geweldig gevoel.
Bij de echo bleek dat mijn moederkoek achter lag vandaar dar ik hem al zo goed voelde!!

Groetjes Mama2006

Te gek dat alles goed is!!

Ik heb maandag mijn 20 weken echo, dus spannend

Jullie geven aan dat jullie de kleine al voelen, wat voelen jullie dan precies?

Iedereen vraagt of ik de kleine al voel, en wordt er zo onzeker van. Bijna iedereen zegt dat je een soort van vlinder voel. En dat voel ik niet. Wel heb ik al aantal weken dat ik vooral s avonds een soort van beweging voel, maar weet niet of t darmen zijn of toch de kleine. Gister dacht ik echt dat ik een soort van schopje voelde, en net ook trouwens. Of kan je dat nog niet voelen?

Ben nu 19,1 week zwanger van de 1e. Vk zei toen wel dat mijn placenta goed ligt, dus kan zijn dat ik de kleine eerder kan voelen

Hey Bieb

Ik denk dat je je babytje voelt !!!!
Eerst voelt het inderdaad als een vlindertje, maar nu voel ik hem ook draaien en echt schoppen.
Echt je herkent het straks wel
P.s het is mijn 2e, dus ben wel bekend met het gevoel en herken het van de vorige x   !!

Groetjes Mama2006

Oh wat spannend allemaal!!!!
Ik heb aanstaande maandag de 20 weken echo en ben dan 18+3.
Ik ben zooooooooo benieuwd of we een jongen of een meisje krijgen en uiteraard of alles goed is! Ik kijk er heel erg naar uit!

Ik heb de baby nog niet gevoeld, het is dan ook mijn eerste en vaak schijnt het dan langer te duren dus ik wacht geduldig af. Lijkt me wel een heel bijzonder gevoel.
Het is nu nog zo onwerkelijk.

Wat goed dat jullie echo's allemaal goed waren!
Ik hoop ook op een hele goeie echo maandag! Nog een paar nachtjes slapen...

Terug
Bovenaan