Ook ik heb de 20 weken echo gehad !!

Bij mij was ook alles goed!! Geen garanties natuurlijk maar dit hebben we maar weer!!
En nee we weten niet wat het wordt, weken getwijfeld maar toch maar niet gedaan. Dat wordt nog 20 weken doorfantaseren haha

Groetjes Janneke

Hoi Janneke, fijn dat alles goed was. Knap hoor, dat je niet hebt gekeken wat het is. Ik ben zoooo nieusgierig aangelegd. Als ik er nog 20 weken op moest wachten, zou ik gek worden hahaha

Groetjes, Yvette

Hoi Yvette,

Haha ja en ik kan niet eens goed uitleggen waarom we het nou niet willen weten...
Maar we kunnen nu niet meer terug, of we moeten zelf een echo betalen. We vinden het prima zo.
Ik denk de grootste reden dat we het niet wilden weten is dat ik mijn mond niet kan houden. En ik vind het juist zo leuk om als het kindje is geboren te zeggen we hebben een dochter of een zoon gekregen. En niet dat iedereen dat toch al wist. Eigenlijk ueen flut reden haha.

Groetjes.

Ps wel extra leuk om een meisje te krijgen na zoveel jongens in de familie!

Hoihoi,

Vanochtend mochten wij komen voor de 20 weken echo. Was best zenuwachtig, maar gelukkig was alles helemaal goed. Heb is wel weer een bovengemiddeld kindje (wat het meten betreft dan want over gewicht kunnen ze nu nog niets zeggen) maar ja, de oudste was ook 56 cm bij de geboorte dus dat hadden we wel verwacht.. Mochten zelfs nog een keer terugkomen nadat we een rondje hadden gewandeld omdat ze geen mooie foto kon krijgen van het gezichtje. Dus zijn nu in het bezit van 3 foto's waarvan 2 in 3D was onze kruimel. Het geslacht heeft ze wel gezien, maar houden we lekker voor onszelf.

Groetjes,
Jo

Hallo dames,

ook ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad.
We willen zooo graag weten wat het wordt. Ze zei als eerste "het is een meisje" maar voor de zekerheid wilt ze toch even snel tussen haar benen kijken. Alleen zaten de beentjes de hele tijd netjes gekruist dus kon ze eigenlijk alsnog niet met zekerheid zeggen, al zei ze dat ze het vrij zeker weet haha dus.. hm....
Voor de rest ging alles goed. Alles zaten erop en eraan. Ze zag verder geen afwijkingen enzo.
Pff.. was wel even zenuwachtig geweest haha. Ben zo blij dat het weer achter de rug is.
Vanaf nu kunnen we ECHT genieten van ons kleine meisje =) Als het niet zo is dan wacht ons een grote verrassing tijdens de bevalling haha

Groetjes,
Shirley

Terug
Bovenaan