Ook ik heb de 20 weken echo gehad !!

Heerlijk al die goede 20 weken echo's! Ik moet nog helemaal wachten tot 1 mei. Gelukkig voel ik de baby nu ook wel bewegen, was eerst nog twijfelachtig omdat ik nog veel last heb van m'n darmen maar het is toch echt zo. Ik weet alleen niet meer wanneer m'n man de vorige keer de baby kon voelen, maar volgens mij duurt dat nog wel even.

@Bieb denk inderdaad dat je gewoon lekker je baby voelt!

Geniet er allemaal van!

Hoi allemaal,

Ook ik heb van de week de 20 weken echo gehad.
Alles is goed..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heerlijk en zo mooi om te zien ook als is het onze 3e.

Leuk om het van jullie ook te kunnen lezen dat alles goed is.
Voor degene die nog mogen: succes en geniet ervan!

gr. Blije Mama van 2
19+6

Afgelopen maandag de 20 weken echo gehad en alles was goed!!!
Ennnnn we krijgen een meisje! net wat ik al dacht, had de meisjesnaam al vanaf t begin bedacht

Alleen moederkoek ligt nog laag, dus wel extra echo met 30 weken, maar maak me daar verder niet druk om

Trouwens, vanaf afgelopen weekend weet ik zeker dat ik de kleine meid voel! de ene dag wat meer dan de ander. En geen vlinder maar gewoon soort van geduw of plopjes. Echt super!

Wat super om al jullie goede 20 weken echo's te lezen.
Wij hebben hem pas op 7 mei.
Dan ben ik ruim 22 weken, maar omdat er nierafwijkingen (m'n man heeft 3 nieren) in de familie voorkomen vonden ze het beter om het iets later te doen.
Dan konden ze het beter zien.

Vanmiddag wel op controle bij de VK.

Liefs,
mammalein

wij hebben vorige week maandag de 20weken echo gehad en ook bij ons was alles goed gelukkig en we krijgn een zoon:D
ik had dat voorgevoel al vanaf het begin maar iedereen zei tegen mij een meisje behalve me schoonzus maar we zijn helemaal blij..

Hoi meiden,

Zaterdag hebben wij de 20 weken echo gehad (met 21 weken). De echo was in eerste instantie prima, maar toen we weggingen en onze jas aandeden zei de echoscopist ineens vanuit het niets dat ik met 32 weken terug moet komen omdat de niertjes wat verwijd zijn. Klinkt misschien raar, maar voelt toch een beetje als schot in de rug. Als ze bezig zijn met kijken en ze zien iets afwijkends en zeggen het direct dan houd je daar rekening mee, maar als alles er steeds mooi uitziet en je pas als je bijna de deur uitloopt hoort dat er iets 'mis' is is dat erg schokkend. Vandaag heb ik nog even teruggebeld, omdat ik van de schrik vergeten ben dingen te vragen, maar het blijkt iets te zijn wat vaak voorkomt en vaak weer weg is met 32 weken. Niks om ons zorgen over te maken.

Mijn gevoel zei dat we een jongen zouden krijgen en dit blijkt te kloppen. We hebben al 1 zoontje dus erg leuk 2 mannen!

Groetjes Linda

Wij hebben gisteren de 20wk echo gehad. De kleine lag er een beetje beroerd voor, dus de metingen waren soms wat lastig, maar alles was goed. En we weten wat het is....namelijk een meisje. Dit is best bijzonder, omdat mijn schoonouders 9 kleinkinderen hebben, maar allemaal jongens!!! Dit is dus hun 10e kleinkind en het eerste meisje.
We zijn echt superblij:)

Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan