quote: futuremummy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 11:50:50&apos);
ik weet niet of het raar is wat ik voel, maar het enigste wat ik wil is gewoon zo snel mogelijk weer zwanger worden, niet wetend of dit verstandig is, maar ik wil gewoon zo graag een kindje met mijn lieve man, zo graag moeder zijn, en alles erop en eraan,
ik heb echt heel veel verdriet van de miskraam niet verkeerd begrijpen en mijn mannetje ook, maar ik wil er gewoon zo snel mogelijk weer voor gaan, is dat wel normaal??
Liefs Iris
Iris,
ja dta is normaal, net als dat het normaal is dat sommige vrouwen juist willen wachten. Laten we wel zijn, je doel is gewoon niet bereikt. Je wil een kindje van jezelf en dat komt er nu (nog) niet.
Dat wil dus niet zgegen dat je er geen verdiet om hebt. In het begin van je zwnagerschap is er nog geen kindje, maar wel een droom, je toekomstbeeld, en daarin is een kindje te zien. Dat toekomstbeeld is nu verstoort en dat moet je verwerken. Een nieuwe zwnagerschap kan daarbij helpen.
Mara verwacht niet direct weer zwnager te zijn, je hoort wel die verhalen, maar hoe het bij jou zal geen weet je nooit. En deken dat je na 1 of 2 maanden weer positief test kan je zo teleurstellen. Ga door met je dingen en ik wens je heel veel sterkte ne heel geluk.
Miep
(moeder van 4 kids uit 7 zwangerschappen)