Ook nog niet ongesteld? Maar geen positieve test?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ben na vijf jaar weer eens terug op het forum. Mijn zoontje is inmiddels 5 en ben met mijn nieuwe partner nu 9 maanden bezig voor een tweede. Eerder durfde ik het forum nog niet in te kijken want om medische redenen wist ik niet hoe lang het zou gaan duren voordat ik zwanger zou worden.
Maar nu, al 5 dagen overtijd, werd ik toch wel nieuwschierig en besloot ik een berichtje te posten.
Afgelopen weekend een test gedaan, geen positief resultaat helaas, gister weer ook niet. Meteen de huisarts gebeld, een schat van een assistente aan de lijn. Bij mijn zoontje kon mijn zwangerschap toen ook alleen via bloedwaarde aangetoond worden. Ik kreeg meteen een labformulier mee. Maar moest nog wel even een paar dagen wachten.
Of ik al zwangerschapsverschijnselen had, nou voor het telefoongesprek nog niet, maar vlak daarna kwam de misselijkheid en vanacht de pijn in mijn borsten... Zal het dan toch?? Durf nog niet te hard te hopen.
Heb gisteravond nog fanatiek gesport, hoopte dat dan de eventueel aanwezige ongesteldheid op gang zou komen maar nee hoor, nog niks.
Ik word echt gek van dat dwangmatige naar de wc gaan en bang moeten zijn of er mischien iets lekt.. Hoop auw op duidelijkheid.
Nog meer meiden hier, die nu in dezelfde onzekerheid zitten??

Groet Mies.

Hoi!

Inderdaad, hier ook dezelfde onzekerheid, ook 5 dagen over tijd, tenminste, als ik uitga van een gem. cyclus van 28 dgn. , en gisteren ook geen positieve test...
Wij zijn ook bezig voor en 2e, nu al minstens een half jaar.
Ik duim voor je mee!!!!

Hoe komt het dat het bij de 1e alleen door bloedwaarden was aan te tonen als ik vragen mag??

Groet Janne

Hey meiden,

hier ook nog niks.....ik ben dan wel pas 2 dagen overtijd, maar het was allemaal anders deze keer.
De afgelopen 2 a 3 menstruaties verloor ik zo'n 4 a 5 dagen van tevoren al wat roze afscheiding en ik werd dan netjes op  mijn nod ongi.  
Deze keer had ik dat dus niet. Kreeg dus beetje goede hoop. Heb eigenlijk ook helemaal geen zwangerschapsverschijnselen (buiten het feit dat ik  gister ontzettend veel last had van eetbuien) en had eigenlijk het gevoel dat ik ongi zou  worden.  Ik had wat last vaan steekjes onder in mijn buik...echt dat ongi gevoel, maar nog steeds niets.  
Ook verlies ik veel meer witvloed heb ik het idee. Het is net zoals tijdens je ei dat je met een wc  papiertje er zo langs afglijdt (sorry voor de details). Ik moet dus ook  continue inlegkruisjes dragen.  

Ik heb vanochtend maar een test  er tegenaan gegooit, maar helaas was deze negatief. Toen ik de test had gedaan kreeg  ik ook weer van die krampjes dat ik dacht van......ja zie je...nu komt het...weer een test verspilt.  

Oja ik zit trouwens in  ronde 6 van ons eerste kindje.  

Veel succes allemaal meiden....

Kus  mama22  

Geef de moed niet op, ik duim hard voor jullie!
Ik was 10 dagen overtijd voordat de test EINDELIJK positief werd!!
Was erg frustrerend, want ik had al wel kwaaltjes, maar dus nog steeds geen positieve test. Ik was erg bang dat het allemaal tussen mijn oren zat ofzo...
Gelukkig bleek dat dus niet zo te zijn

Heel veel succes allemaal!!

Groetjes, Karin
15+1 wkn van 2e

Hoi Meiden,

Fijn wat reacties!

Janne 29: Geen idee waarom het alleen bij labonderzoek duidelijk werd. Een paar dagen na het bloedonderzoek had ik wel een vaag positieve uitkomst op mijn zwangerschapstest. Nu hoop ik natuurlijk dat het deze keer ook weer zo is...
Heb jij al last van kwaaltjes? En hoe oud is je eerste kindje?
Mama22: Wittige afscheiding heb ik inderdaad ook een beetje.. Verder wat misselijk. Moest macaroni koken en kon niet goed tegen de knoflookgeur. Borsten doen nu geen pijn, vanacht wel. Maar elke keer weer het gevoel van, voel ik dit allemaal echt of WIL ik dit graag voelen. Ons lichaam kan ons zo voor de gek houden heb ik het idee..

Waneer gaan jullie nog eens testen? Houden jullie me op de hoogte?

Kus Mies

Karin wat fijn om te horen!! Bedankt voor je reactie en heel veel geluk tijdens je zwangerschap. Lekker van genieten hoor. Voel je je goed?

hoi dames ik wil me graag bij jullie voegen.

ik heb namelijk hetzelfde probleem,
ben nu (uitgaand van normale cyclus 28 dg)
6 dg overtijd.
heb me vanmorgen getest en nog steeds negatief.
maar voel me hartstikke zwanger.
zere borsten
witte afscheiding
vaak plassen (min 30min na drinken)
ballon gevoel in mijn onderbuik
misselijk
geen trek/eetbuien

ik had dit alles ook in mindere mate bij mijn vorige zwangerschap (deze eindigde jammer genoeg in curretage)
en toen teste ik ook pas positief met 35 dg.

zou nu wel een keer graag willen weten of ik nu zwanger ben of
dat me lichaam me voor de gek houdt.
groetjes mirjam

hallo meiden
ik zit ook met het zelfde probleem ik ben nu 8dagen overtijd en ik voel me zooo zwanger maar  nu heb  ik een licht streepje gehad maar die trok meteen weer weg en  1 die trok wat langzamer weg en 1  die bleef staan en nu 1 die geeft aan dat ik niet zwanger ben  ik weet het niet meer!!
speelt mijn lichaam dan een spelletje met me?!

pfff....ik duim voor iedereen dat we allemaal snel zwanger mogen raken en een gezond kindje mogen krijgen!!

p.s als iemand weet wat het is dat ik heb zegt het dan alsjeblieft ik ben zo onzeker en bang om ong te worden

nou veel liefs samantha

Terug
Bovenaan