Ook nog niet ongesteld? Maar geen positieve test?

Hey meiden,

hier weer een testje gewaagt...maar helaas weer negatief.
Ik denk ook dat ik deze week gewoon ongi wordt (zou dan ook precies een week overtijd zijn).

Een collega'tje van me vertelde me nog een mogelijkheid om te kijken of je zwanger bent. Het is natuurlijk niet 100% betrouwbaar, maar is wel handig als je geen test wilt doen.

Je moet met je vinger voelen hoe en waar je baarmoedermond zit. Voel je hem en kom je er makkelijk bij.......dan zul je ongi worden, maar zit ie vrij hoog en kom je er bijna niet aan....dan heb je kans dat je zwanger bent. Je baarmoeder kruipt namelijk omhoog zodra je zwanger bent.

Ik heb het zelf geprobeerd vanmiddag en voelde hem zo zitten en test was negatief, dus ga ervan uit dat ik gewoon ongi wordt.

Ikzelf vind een negatieve test niet zo heel vervelend. Tuurlijk wil ik graag zo snel mogelijk zwanger worden, maar ik test liever 1x teveel dan dat ik in onzekerheid zit. Maar goed dit is voor iedereen weer anders natuurlijk.
Ik ga er gewoon van uit dat wij niet zwanger zijn en dat wij lekker op vakantie kunnen gaan genieten en klussen voor een kindje (en dat op mijn verjaardag!!!!!). Hopelijk helpt dit een beetje.

Succes voor de meiden die nog niet ongi zijn!!!!!!!!

Kus mama22

ook ik heb nog maar weer eens getest maar helaas nog steeds niet ik ben naar de huisarts geweest en die zegt wacht nog maar ruim een week dan moeten we verder zien pffff ik vind dit echt slopend hoor ik baal zo maja geduld is een schone zaak zeggen ze! dus ik w8 dan nog maar weer ff

succes allemaal!
veel liefs samantha

Hey meiden,

Ik ben helaas gister middag ongi geworden. Ik was 6 dagen overtijd.
Ik had dit al eens eerder gehad, maar dat was in de 2e ronde. Ik hoop dat er nu wel wat aan het nestellen was, maar dat het niet bleef zitten en dat het nu dus een weggetje heeft vrijgemaakt voor volgende maand (hoor je wel vaker).
Ik wil vanaf nu dus ook niet meer eerder testen dan dat ik dik een week overtijd ben.
Het leuke is nu wel dat we lekker op vakantie volgende week kunnen klussen.

Hoe is het bij de andere meiden??????? Zijn er uberhaupt nog meiden die nog niet ongi zijn???

....(kweet ff je naam niet meer); wat stom dat de huisarts wilde dat je nog een week wachtte. Hoelang was je nu al overtijd???? Ik zal voor je duimen meis.

Kus mama22

Hoi mama22

Balen zeg, ook door naar de volgende ronde dus! Nieuwe kansen!
Ik heb dat nog nooit gehoord, dat van een weggetje vrijgemaakt.
Hopelijk klopt het want dan heb ik ook kans, ik was nl. een week over tijd.
Fijne vakantie en succes met klussen

Groetjes Janne

hallo mama22

ik weet het ook niet wat de huisarts nou wil wand ben al 2weken overtijd nu dus waarom geen echo denk ik dan wand ik zit nu nog steeds in onzekerheid en wil nu wel eens weten waar ik aantoe ben! maja dat gebeurt niet en ik moet dus gewoon weer wachten pff....

liefs samantha.

goeie morgen allemaal,

ik ben niet zwanger, ben dit weekend ongi geworden.

waarom ik al die verschijnselen had weet ik niet.

was wel raar dat ik dit keer 36 dagen had ipv 28.

mijn lichaam zal wel op een andere cyclus zijn overgeschakeld.

ik ga jullie even voor een tijdje verlaten want ik heb me voorgenomen
om me er niet meer zo mee bezig te houden want het is bijna een
obsessie geworden de

laatste maand. en misschien is dat wel waarom ik al die verschijnselen had.

super bedankt voor jullie steun en berichten

groetjes mirjam

Hey dames,

Mirjam, jammer dat je ongi bent geworden, maar geef jezelf niet de schuld. Het kan namelijk zo zijn dat er zeker wel een eitje heeft gezeten dat bevrucht was en dat je even zwanger bent geweest, maar dat het zich niet heeft vastkunnen hoduen. Dit hoor je wel vaker hoor. Daarom zeggen ze vaak ook dat je niet te vroeg moet testen, want vaak laat het bij de 6e week los.

Dit is wat ik dus ook bedoel met dat "weggetje" vrij maken. Je kunt eigenlijk dan gewoon spreken van een miskraam, maar alleen moet je er niet zo zwaar aan tillen, want het heeft zich gewoon niet goed kunnen innestellen. En dan kan het beter meteen afkomen dan dat je al wat verder bent.

Snappen jullie het nog een beetje hahahaha.

Zijn er eigenlijk nu verder nog meiden die nog niet ongi zijn????

Terug
Bovenaan