Ook pas bezig zwanger te raken?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik vroeg mij af of er ook meerder  meiden zijn, die deze maand begonnen zijn met "het zwanger worden". Hoe ervaren jullie dit? Ik ben zo vreselijk gespannen de hele tijd, en neem alle informatie in me op, wat er maar te vinden is op internet over het zwanger raken! Wanneer ben je het meest vruchtbaar en dat soort dingen.  Ik zou het leuk vinden in contact te komen met meiden die zich ook zo happy voelen als mij! Maar eigenlijk een beetje te happy... het moet allemaal nog wel gebeuren natuurlijk.

Laat een berichtje achter als je iets in mijn verhaal herkent... leuk!

Groetjes José

Hoi Jose,

Ik herken jou verhaal wel hoor! Ik zit nu zelf in ronde twee (eind ronde twee) en het begint bij mij wat rustiger te worden. De eerste maand zat ik alleen maar achter internet alle sites af te zoeken naar info. Nu heb ik dat gelukkig niet meer zo, ik was mezelf helemaal gek aan het maken, dan gaat de lol er snel af hoor.
Nu moet ik wel toegeven dat ik, hoe dichter ik weer bij mijn nod kom, hoe erger het weer wordt, maar ja, die ene week in ruim een maand mag wel toch?!

Mijn nod was (dacht ik) afgelopen vrijdag, dus ik ben nu ook weer een beetje aan het stressen hoor! Morgen maar snel even een test halen.

Succes met zoeken, heb je de site babybrabbel.nl al ondekt? Deze is ook erg leuk, kun je uitrekenen wanneer je volgende ei en nod is!

Groetjes Saskia

hey josebloemetje

het is allemaal spannend he?ik heb volgende week dinsdag mijn nod,dus dat is voor mij de eerste keer nadat we besloten hebben om zwanger te worden..
toen wij het definitief besloten hebben heb ik echt allemaal info gezocht en heb een hele stapel tijdschriften van mijn buuf gehad over kinderen en bevallen.werd helemaal gek van mezelf zo blij was ik,heel vermoeiend..nu ben ik nog steeds heel erg blij maar net ietsje minder omdat ik echt er uitgeput van raakte.en er teveel mee bezig zijn is ook niet goed zeggen ze...
dus het word wel ietsje minder maar veel niet hoor hahahaha

heel veel succes ermee   he?

waneer is je nod??

kus kimberley

quote: kimberley1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2007 22:18:35'));

hey josebloemetje

het is allemaal spannend he?ik heb volgende week dinsdag mijn nod,dus dat is voor mij de eerste keer nadat we besloten hebben om zwanger te worden..
toen wij het definitief besloten hebben heb ik echt allemaal info gezocht en heb een hele stapel tijdschriften van mijn buuf gehad over kinderen en bevallen.werd helemaal gek van mezelf zo blij was ik,heel vermoeiend..nu ben ik nog steeds heel erg blij maar net ietsje minder omdat ik echt er uitgeput van raakte.en er teveel mee bezig zijn is ook niet goed zeggen ze...
dus het word wel ietsje minder maar veel niet hoor hahahaha

heel veel succes ermee   he?

waneer is je nod??

kus kimberley

uhhhm  nou.. ik weet wel dat  op  2  april waarscheinlijk mijn eisprong zal plaatsvinden, dus 14 dagen later hoor ik dan ongesteld te worden dus op 16 april? Tjah ik vind het nog al ingewikkeld allemaal. We doen het eerst maar gewoon om de dag, en we zien wel... maar het is wel erg spannend, ik denk natuurlijk aldoor dat ik wat voel enzo haha..  misschien  pijnlijke  borsten en dat soort dingen.  Nouja.. jij ook succes!!!

Groetjes José    

Ik zal is kijken op die site! Tjah erg spannend allemaal..! Mijn vriend word er ook al helemaal gek van geloof ik. Ik moet het er toch echt wat minder over hebben. Het gaat echt de hele dag door.. vreselijk..

Nou jij heel veel succes!

Groetjes José

hoi josebloemetje,

Ik herken jou verhaal helemaal.Ben ook de eerste maand bezig en mijn eisprong zou zo ongeveer 31 maart moeten zijn en dan ongeveer 14 april mijn nod.zitten we erg dicht bij elkaar he.Nou wij zijn ook gewoon om de dag bezig,anders weet ik het ook niet.Ben er ook erg mee bezig.Word eigenlijk niet goed van mezelf  ,maar ik kan er niets aan doen,het gaat vanzelf.Overal op internet kijken en in boeken enz pfff.

Vind het ook erg spannend allemaal,heb al drie dagen buikpijn ,omdat ik mezelf zo gek maakNou en als ik de verhalen zo lees ,is dat het de eerste keer lukt erg uitzonderlijk,maar hoop dan inderdaad dat de zenuwen een beetje weggaan.In de periode dat ik mijn nod heb(14 april) ,word ik denk ik helemaal gek

Groetjes Paulien

Hoi Paulien...

Ja erg he, die spanning, ik loop inderdaad ook te klungelen met buikpijn enzo, opeens heel snel naar de wc moeten! De kans dat het in één keer lukt zal wel klein zijn, maar van binnen voelt het alsof het al zo ver is... erg stom... maar waar!

En als ik dan hoor dat de meeste dames er toch wel  zo'n zes maanden over doen, of langer.... pffjuhhww... dan mogen wij nog wel even hahahahah.. misschien dat sporten helpt. Ik ga vanmiddag zoizo even een wandeling maken, met dit prachtige weer! Nou heel veel succes er mee... en bedankt voor je reactie, ik weet nu in ieder geval dat ik niet de enige ben die zo vreselijk gestrest is!!!

Groetjes van José

Hallo allemaal,

ik ben ook erg blij om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo op reageerd.
Wij zijn ook deze maand voor het eerst begonnen en de eerst nod wordt aankomend weekend.
Eerst moesten we al drie maanden wachten omdat ik eerst een injectie moest hebben tegen rode hond. Erg frustrerend maar nu is het dan zover en ben erg blij.  Ik denk ook dat de kans niet zo groot is dat het meteen de eerste keer lukt maar je hoopt het en weet het natuurlijk nooit.
Ben ook veel op internet aan het kijken enzo, (moet eigenlijk het huishouden doen vandaag....) hoop wel dat dat minder wordt anders is het hier straks zo'n troep in huis.

Veel Groetjes Lotte

Terug
Bovenaan