Ook pas bezig zwanger te raken?

Hoi Jose!

Heeeeeeel herkenbaar! Ik zit eind ronde 2 nu. Spannend! Ik heb ook alles gelezen wat ik kon vinden, alles berekenen, en telkens op babybrabbel kijken bij 'zwangerschap in beeld' van stel dat, dan is 'ie' nu 4 weken etc. Het is ook zo ongelooflijk spannend! Vreselijk om het een beetje los te moeten kunnen laten, je weet dat 'ze' zeggen dat als je er teveel mee bezig bent het niet lukt veelal. Maar ja... Ik zit nu 5 dagen voor NOD, en heb weer allemaal vage dingetjes waardoor er toch weer stiekem in mijn hoofd zit... zou het???

Laten we elkaar op de hoogte houden?
liefs Laura

Hoi Laura!

Ja is goed, we houden elkaar op de hoogte... ik vrees dat ik deze maand toch dagelijks op deze site kijk! Wanneer is jou NOD? de mijne als het goed is op16 april 2007. Nou succes he...hopenlijk lukt het deze maand nog... doei!

Groetjes José

hallo, hier julika. ook ik ben weer begonnen om zwanger te worden. Net als eef heb ik al een zoontje van dec 2004.

hoi allemaal

Gelukkig ik ben niet de enige dacht ik toen ik op dit forum kwam.

Ik ben dus ook pas gestopt met de pil en vanaf donderdag heb ik mijn eerste ovulatie dus ben ook wel een beetje hyper hierover. Ik probeer mezelf iedere keer te vertellen dat we het wel zien of mijn menstuatie uit blijft of niet en dat we het dan volgende maand wel weer proberen.  Maar dan loop je op straat en zie je in eens allemaal zwangere vrouwen of mensen met baby's die er vorige maand nog niet liepen, of je zit in je favo tv serie en daar blijkt de hoofdpersoon in eens zwanger en je krijgt reklame folders met baby kamers veel meer dan eerder. (ligt dat nou aan mij? of is dit echt zo) Maar goed we zien het wel hoop dat we elkaar op de hoogte houden komende maand/maanden en in elk geval allemaal heel veel succes en sterkte.

Gr. mij

Hallo allemaal!!

Ik ben voor het eerst op dit forum, maar wat een herkenning...!! Mijn man en ik hebben mijn laatste pil-menstruatie afgewacht, en zijn daarna niet meer verder gegaan met de pil. Op 4 maart ongi geworden, op 1 april NOD. Heb geen flauw idee of ik meteen een ei heb gehad, we zullen wel zien volgende week!
Maar ook ik ben al vanaf het begin hele dagen achter internet te vinden. Mijn man wordt er echt gek van. Dat is ook zo'n nuchtere boer ook... "Wacht eerst maar es of het wel lukt, voordat je begint met fantaseren!" Hij heeft wel gelijk, maar oh wat is dat moeilijk!!!!

We zijn van het weekend lekker een paar dagen naar Parijs geweest, en sinds het weekend moet ik onwijs vaak plassen. En dan ook in 1x heel erg nodig! Vandaag wat last van jeukende borsten.... Ben benieuwd! Ik weet dat de kans erg klein is dat ik meteen zwanger raak, maar ik hoop dat ik toch erg veel op de vrouwen van mijn familie lijk. Die waren allemaal binnen 1 of 2 rondes zwanger...

T blijft toch afwachten... *zucht*

Hoi iedereen,

ja als je er zo mee bezig bent zie je het overal, heb ik ook hoor. Wij klussen ook meestal om de dag rond ovulatie, op andere dagen wat minder, anders blijft het echt niet leuk meer je weet tenslotte nooit hoe lang het gaat duren. Ik heb mijn NOD aanstaald weekend, weet niet precies welke dag omdat mijn cyclus niet zo regelmatig is. Vind het ook erg spannend ga ook inderdaad echt allemaal dingen bedenken van zou het zo zijn, ik moet ineens vaker plassen etc. etc. Go dat het ook nog zo spannend is als je al kinderen hebt had ik eigenlijk niet verwacht.
Veel groetjes

Hoi Marientje,

Was het weekeind leuk? Kan wel helpen, even je gedachten ergens anders op zetten.
Ik hoop voor je dat het wel gelijk raak is, maar het hoeft niet.
Mijn moeder en zus worden heel vlug zwanger, maar ik heb over de eerste 5 jaar gedaan. Hij is nu 2 en een half maar de tweede laat op zich wachten.
(We hebben na de eerste niets gedaan om een zwangerschap tegen te houden)

Gr. Julika

Hallo allemaal!

Leuk om te lezen dat er meer dames bezig zijn met zwanger worden..
Ik ben begin maart gestopt met de pil, en ben op 10 maart voor het laatst ongesteld geworden.
Ik heb jaren de pil geslikt, dus ik ga er niet van uit dat ik snel zwanger wordt, maar je weet het maar nooit! Ik ben ook een aantal weken geleden begonnen met het slikken van foliumzuur.
Ben benieuwd of ik volgende maand ongesteld word, en wanneer, met de pil wist ik het altijd precies wanneer het kwam.
Mijn vriend en ik zijn er helemaal klaar voor en vinden het super spannend!

Terug
Bovenaan