Ook pas bezig zwanger te raken?

Hoi Loks en Josebloemetje,

Ja ,bij mij hetzelfde ,het huishouden blijft ook een beetje liggenIk denk alleen maar aan een baby pff,ben echt een vrouw dus.Mijn vriend doet aardig relaxt en ik zit te stressen.Hoe doen jullie het om de dag klussenNou ik wel hoor ,laat geen kansjes liggen.Maar als dat dan nog maanden ofwat duurt,dan is het volgens mij wel een vermoeiende hobby zeg.

Maar ja leuk zeg dat er mensen zijn die eigenlijk ongeveer gelijk bezig zijn.Zijn we niet zo alleen.Kunnen we hier mooi over praten en vragen stellen.gezellig

groetjes Paulien

Hoi Paulien,

Tjah wij proberen te klussen om de dag hahha... maar ik moet zeggen dat het klussen ook niet meer zo lekker verloopt (sinds de dag dat we een baby willen). Het voelt een beetje als een verplichting... met name voor mij, omdat er misschien nu al wel een bevruchting kan plaatsvinden! Dat weet je nooit. Ik heb al wel zitten denken om het bijv. een paar dagen gewoon niet te doen, en dan bijv. weer op de 2e dag voor mijn ovulatie (1 april) dan is er in ieder geval een kansje toch? Mijn vriend hebben besloten dit weekend een weekendje weg te gaan... even de gedachten op andere dingen (als dat lukt)... maar dat zal vast wel helpen. Inderdaad we kunnen gezellig kletsen zo...

Groetjes... José

Hoi iedereen,

Ik vind het allemaal erg herkenbaar wat jullie schrijven. Ik heb al een beetje ervaring aangezien we een zoon hebben van dec 2004. Ook wij zouden dolgraag een broertje of zusje willen hebben voor onze zoon. Wij hebben dan ook besloten ervoor te gaan. Ik heb op 16 maart mijn spiraal laten verwijderen en zit dus te wachten op mijn eerste menstruatie. Ik had hem eigenlijk al verwacht maar er is nog niets.
Ik moet zeggen dat ik het al met al weer heel spannend vind. Ik struin ook internet af voor info en om met dames van gedachten te wisselen.
Leuk om me bij jullie aan te sluiten.
Gr Eef

PS heeft iemand ervaring met het menstrueren na het verwijderen van een spiraal??

He hallo Jose,

Ik heb even een hele stomme vraag maar kom jij toevallig uit Hardenberg?

Groetjes Saskia

Hoi Jose en Eef,

Ja het is wel een beetje een verplichting,maar ja als je toch eenmaal bezig bent met klussen  ,maar je hebt wel gelijk hoor.De romantiek is dan een beetje ver te zoeken,maar we doen het voor een goed doel.

Hey Eef,leuk een tweede zeg.Jij weet dus die spanning wel.En nee ,ik heb geen ervaring met een spiraaltje sorry,maar op het forum zullen best mensen zijn die er wel ervaring mee hebben.

Jose ,ook leuk dat jullie een weekendje weggaan zeg,maar of het helpt de gedachte uit te zetten,dat weet ik nietJe kunt dan in ieder geval niet op internet haha.Geniet van elkaar dit weekend ,dat is het belangrijkste

groetjes paulien (moet wel even zeggen dat dit niet mijn eigen naam is ,anders word ik hier misschien ontdekt en dan is mijn geheim niet meer veilig)

Het is inderdaad wel een verstandig idee om je met een andere naam op deze site voor te doen. Ik geloof dat ik al ontdekt ben namelijk!!!!!!!

Hoi Saskia,

Ik kom inderdaad uit hardenberg... jij ook? hhahah...

Groetjes José

Hoi hoi,

Wij zijn ook sinds kort bezig om zwanger te worden en het is zeker spannend... Ik ben zelf ook op zoek naar zoveel mogelijk informatie te verzamelen. Maar is er zoveel en toch weet ik niet precies wat ik zoek....

Maar ja voorlopig klussen en dan maar hopen dat alles goed gaat....

Hoi allemaal,

Wij zijn ook net in januari gestopt met de pil.. Ik heb me de hele maand februari zenuwachtig zitten maken en was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was, beetje misselijk af en toe, nou, dat was waarschijnlijk iets anders, want ik werd gewoon ongesteld. Volgens mij maakt je lichaam rare sprongen als je zwanger wil worden, bij mij in ieder geval wel. Laatst zag ik nog een aflevering van CSI waarin een 13 jarig meisje dacht dat ze zwanger was en die ook echt melk vloeide, maar het zat gewoon in haar hoofd. Ik heb de laatste dagen wel wat meer last van pijn in mijn borsten, dus wie weet... ?   Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar als mijn mannetje moe is, en hij zegt dat hij wil gaan slapen, dan vraag ik wel eens: hoeveelste is het? (ik heb ook via babybrabbel mijn ovulatiedag uitgedokterd en nu zit ik dus in een vruchtbare periode), ja, en dan vind ik dat we gewoon moeten klussen. Maar ik wil er ook weer niet teveel pusherig mee bezig zijn.....pfffffft. Gelukkig hebben we al een klein wondertje boven liggen, maar als ik op kraamvisite ben en zo'n kleintje zie. zucht..

groetjes
Maranke

Terug
Bovenaan