Ook weinig leeftijdsverschil?

hoi dames,

ik hoor eigelijk thuis op het maart forum, nu aangezien dit er nog niet is, kijk ik hier ff mee... mijn dochtertje is 6,5 maand en ik ben ongeveer (ik vermoed) een 5-tal weken zwanger... dus een verschil van 13 maanden, heel kort op elkaar, maar volledig zoals wij dit hadden gewild... Ik kijk er alvast naar uit, maar ben nog ongelooflijk bang dat het zal foutlopen.. mag er niet te hard over nadenken !!!

Proficiat jullie allen

Liefs,
van ons

Zoals jullie wel gelezen hebben, ben ik dus zwanger van een tweeling, dus nu kom ik nog meer praktische dingen tegen vanwege het kleine leeftijdsverschil. We hadden al wat oplossingen bedacht, maar nu moeten we weer wat anders gaan verzinnen, haha.  Zo wilde ik bijvoorbeeld een duowagen aanschaffen met 1 reiswieg en 1 buggy, maar nu is dat geen optie meer. Nu zal mijn zoontje toch op een kiddyboard moeten, aangezien ik geen triplewagen wil gaan aanschaffen. Gelukkig zijn er ook kiddyboards met een zitje, dus kan hij toch even zitten tijdens de langere stukken.

Nous78, mijn werkgever was erg blij voor me, dus er is nu een last van mijn schouders gevallen. We hebben sinds een half jaar een nieuw afdelingshoofd en met hem is het een stuk fijner op de afdeling. Nu ik zwanger ben van een tweeling is er een grote kans dat ik al vanaf 20 weken in de ziektewet kom, maar hij vond dat geen probleem. Het UWV betaalt toch alles en hij kon dan gewoon een tijdelijke kracht regelen. Mijn gezondheid en die van mijn kindjes waren het belangrijkst.
Ik werk trouwens 16 uur per week, dat zijn 2 dagdiensten, erg lekker moet ik zeggen. Hoeveel uur werk jij?

MVVG, mijn zoontje is dan 15 a 16 maanden en hem vind ik wel te jong voor een peuterbedje. Ik weet niet of je dochter  netjes blijft liggen in het ledikant of er misschien probeert uit te klimmen? Ik denk dat 2 jaar op zich wel moet kunnen om in een peuterbed te gaan slapen.
Wij hebben trouwens 4 slaapkamers, maar de tweeling gaat voorlopig gewoon op 1 kamer liggen. Ik wil die laatste slaapkamer gewoon blijven gebruiken als rommelkamer en strijkkamer. En onze slaapkamers zijn best wel ruim, de kleinste is ongeveer 9m2, dus de eerste jaren passen er wel 2 bedjes in. Ik denk dat ik ze pas op een aparte kamer ga leggen als ze er zelf om gaan vragen.

Groetjes  Saskia  

Terug
Bovenaan