Oorbellen voor uw kleine, wel of niet?

Hoi,
Veerle heeft ook geen gaatjes en krijgt ze de eerste jaren ook niet. Als ze een jaar of 12 is en ze wil dan gaatjes in haar oren dan vind ik het goed.  Ik sluit me bij de andere dames aan dat ik het ordinair vind, maar dat is ieder zijn eigen keuze.
Succes met je beslissing, ik ben benieuwd.
Groetjes, Floor

Hoi hoi,

Ik hou er ook van hoor,  kindjes met oorbellen.....
 Zelf heb ik een zoontje maar als hij wat ouder is krijgt / mag hij ook een oorbelletje hoor. En als de kinderen het niet mooi vinden als ze wat ouder zijn kunnen ze nog eruit gehaald worden toch.
Ieder zijn keus natuurlijk. Maar als ze nu inderdaad overal aan friemeld en alles in haar mondje stopt kan je misschien beter even wachten.

Groetjes, Patricia

/>

Lotte mag zelf bepalen wanneer ze oorbelletjes wil. Voor alsnog heeft ze er niet om gevraagd.

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

Vind dit ook idd ordinair bij die kleintjes, daarbij wil ik haar zelf de keuze laten of ze dit wil of niet. Idd leuk idee bij bijv. halen van de zwemdiploma etc.

groetjes,
xx Roos xx

"Als onze lieve Heer had gewild dat we oorbellen droegen, dan had Hij ons wel met gaatjes in onze oren gemaakt."

Hier dacht ik op m'n 13e heel anders over, hihi, dus heb ik gaatjes in m'n oren. Maar dit zei m'n moeder altijd, ik vind 't echt zo'n tegelwijsheid.

Wij geven onze meid nu geen gaatjes, ik vind het nergens voor nodig.
Ik zou trouwens juist met ringetjes bang zijn dat ze ergens achter blijven haken!

groetjes
Mandarijn

Hoi allemaal,
Onze oudste word 9, en heeft sinds een klein jaartje gaatjes. Ze wilde het zelf, maar mag alleen bescheiden knopjes!
Geen tierelantijnen en hangers zeg maar.
Ook nav het halen van haar A diploma zwemmen heeft ze ze gekregen.
Vond dat een mooie beloning.
En je kunt het zo 'aso' maken als je wilt denk ik???
Het kan wel heel leuk zijn, maar ook ik kies ervoor om het ze zelf te laten beslissen. Pijn heeft ze nooit gehad, en alleen soms irritatie van materiaal, kopen ze dus echt bij de juwelier, dat gaat goed.
Gr Rina

Ik ben zelf geen voorstander van baby's met oorbellen, maar iedereen moet het zelf weten. Ik weet nog dat ik mijn eerste oorbelletjes kreeg. ik was een jaar of 5-6 en trots!!!
ik wilde het toen zelf en kreeg ze voor mijn verjaardag.
Als je  je kleintje echt graag oorbelletjes wilt geven moet je dat doen, maar Vera krijgt ze pas als ze er zelf om vraagt.
groetjes Daniela

Hoi. Ik vind persoonlijk oorbellen ook ordinair staan bij  kleine kinderen (en zeker babys), en zou het dan ook zelf zeker niet doen.. Nou heb ik geen meisje, maar 2 knullen dus.. Maar goed, ik zou  het niet doen. Al is dat  natuurlijk ieder voor zich..  
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan