Oorbellen voor uw kleine, wel of niet?

Hoi,

ik denk dat je beter kan wachten tot je kleine meid niet meer zoveel frunnikt. Mijn neefje kreeg toen hij een paar maanden was ook oorbelletjes en trok ze er uit. Tot bloedens toe. Toen hebben zijn ouders gewacht tot hij wat ouder was en toen ging het wel goed.

Of je het mooi vind of niet dat kan een ander niet voor je beslissen maar practisch gezien zou ik wachten

Groetjes van Marloes

ik zou het niet doen. ze frunniken eraan, ook al zijn het ringetjes, Luuk heeft mijn ringetjes er al een paar keer uitgetrokken.
verder vind ik het zelf niks. mijn jongens krijgen geen oorbel in als zeklein zijn, pas als ze zelf echt wat zinnigs kunnen beslissen.... ik weet niet hoe lang ik dat trouwens kan volhouden, want mijn man heeft wel in één oor twee ringen ....,

Sorry, maar ook ik vind het erg ordinair bij beebs!
Maar goed dat is ieder zijn menig natuurlijk.
Ik heb mijn gaatjes gekregen toen ik mijn communie deed, dus dat heeft wel wat jaartjes geduurd!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Bedankt voor jullie berichtjes allemaal!
Ik koos zelf ook op mn 11de pas voor oorbellen en op mn 16de heb er er nog eens in beide oren 1-tje laten schieten. Dat was dus mijn eigen keuze ....

Hahaha, ik vond deze erg goed! :
"Als onze lieve Heer had gewild dat we oorbellen droegen, dan had Hij ons wel met gaatjes in onze oren gemaakt."

Ik zal ermee wachten, maar tot wanneer ... dat weet ik niet, want mijn man wil ze wel graag voor Tara en zijn familie ook. En we gaan in juni op vakantie naar mijn schoonfamilie ....

Ordinair staan vind ik het niet echt (mijn mening ), juist heel schattig, maar dat vind IK dus, Tara vindt dat misschien helemaal niet zo.

Terug
Bovenaan