Op het laatst nog last van striae?

Ik had als puber al striae, kan altijd ontstaan als je te hard groeit. Nu ruim 27 weken zwanger en volgens mij nog niets erbij. Overigens smeer ik niet, want daarvan is helemaal niet aangetoond dat het striae voorkomt het is vooral fijn als je dat lekker vind. 

Ik heb ze denk ik ook tijdens de bevalling opgelopen, want tijdens de zwangerschap had ik ze niet gezien... Heb ook niet gesmeerd hoor, vraag me af of dat werkt en vergeet dat soort dingen toch negen van de tien keer... Ik kan er eerlijk gezegd ook niet mee zitten hoor. Het hoort er nu eenmaal bij.

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ben nu 36+1 en ik krijg ze nu pas. Vorig jaar Januari bevallen van mijn eerste en heel de zwangerschap niks, nu ook niet tot en met nu. Je doet er niks aan helaas. Ik ben zometeen 2 keer een litteken (2 keizersnedes) en wat striemen rijker en eerlijk gezegd.. Ik geef er geen bal om. Ik ben alles in m'n leven dankbaar wat ik ervoor terug heb mogen krijgen. 

Hai ik ook vanaf 37 weken flinke striae. Wel alleen op onderbuik. Maar het was in 2 nachten tijd opeens aanwezig. Ik nu 40+3 dagen zwanger en ik hoor inderdaad dat het wel minder wordt na de bevalling. Niks aan te doen voor nu. Hoop dat het bij jou wegblijft want mijn buik was ook mooi egaal. 
Liefs Zoë

Jup vorige zwangerschap bij 38 weken ofzo pas. Nu helaas al met 30 dat het erger is geworden (heb ook een veel grotere buik nu). 

Hi ik ben nu 38+4 en nog steeds geen striae. Ik begin me ook wel een beetje zorgen te maken dat het nu nog komt omdat m'n buik echt enorm is nu. Je moet zorgen dat je niet teveel overtollige kilo's aankomt want dan rekt de huid nog meer uit! Ik meer 2x per dag ook met bio oil. Verder als 't komt kun je er helaas niks tegen doen 

Terug
Bovenaan