op het voorjaar 2007 zijn ze gek geworden ;)

Nou zeg, wat heeft Thomas vanavond

Ik wordt er echt effe niet goed van. Zit maar te keten en dan weer te jammeren terwijl het allang bedtijd voor hem is. Hij wil maar niet slapen. Heeft ook al drinken gehad; we hebben zo'n verdovend goedje op z'n kaakjes gedaan (je weet maar nooit of er wat door aan het komen is), en hij jammert maar door en als je gaat kijken dan gaat ie lachen

Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet maar mijn geduld is aan het opraken

Ida

tja... kan hoor.... ik weet wél dat het behoorlijk knudde is, je voelt je gewoon in de maling genomen!! Je bent iig niet de enige  helpt dat een beetje???

groetjes Debby

ps... jij gaat nr 100!!!!! plaatsten!!!

oh jee dat is wel een hele eer zeg

Ook bedankt voor je reactie en je begrip wat betreft Thomas he

Ida

volgens mij begrijpt elke moeder dat die dat heeft mee gemaakt.. hahaa, en volgens mij zijn het er weinig die dát niet hebben gehad!!

groetjes Debby

Dat vind ik ook zo fijn aan dit forum, je beprijpt de ander en de ander begrijpt jou. En anders heb je een leuke diskussie die als het goed is keurig netjes verloopt.

Thomas is inmiddels stil

Trouwens ik ben vandaag ook nog eens tante geworden (wa ik al maar er is bij m'n broer een dochterje geboren). Moeder moet wel een week in het ziekenhuis blijven want ze heeft heel veel bloed verloren en nu ligt ze op de IC. Ze hadden bijna de baarmoeder moeten verwijderen omdat ze het bloeden niet konden stoppen, maar gelukkig konden ze via de lies (?) een katheter inbrengen en zo hebben ze het bloeden kunnen stoppen. Nou en met haar vorige bevalling was het ook al een en al ellende met uiteindelijk een keizersnede dus het zit hun niet echt mee. Moet dit ook weer even verwerken want m'n eigen ellende komt dan ook weer boven dus dat was weer huilen vanmiddag.
Ik hoop het allemaal een beetje van me af te kunnen zetten want het is alweer bijna bedtijd voor mij.

Zo nou op deze manier halen we pagina 20 wel he

Groetjes
Ida

quote: Linda_01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2007 20:01:20'));

Wat een leuke foto's allemaal zeg!!
En Sil wat je zei dat Chloe een michelin vrouwtje is....vind dat echt niet hoor...zo hoort een gezonde baby er gewoon uit te zien!

Groetjes Linda

Ik heb ook nooit gezegd dat ze een michellin-vrouwtje is, ik zei dat ik haar altijd zo noem, vanwege haar spekrolletjes.
Ik heb er ook geen problemen mee, vind het heerlijk.
Een vriendje van de oudste vroeg gisteren; "Zoooo, hoe komt zij aan die spierballen, doet ze trainen ofzo??"
En je kan daar ook niet over oordelen als je ze nog nooit in real-life gezien hebt!!!
Sil

Terug
Bovenaan