op het voorjaar 2007 zijn ze gek geworden ;)

Dames, dames!! Ik kan jullie ook niet een paar dagen alleen laten!! Ben ik effe verstoten van internet, RAMP  en kan ik dus effe niet op het forum, gaat het hek meteen van de dam!!!! Haha!! Lijkt wel een kippehok hier!! Wat een geklets, heeeeeeeeeeeeeerlijk!!

groetjes
Mie

Gewoon thuis, maar de laptop was weer 'ns gecrasht, dus moest manlief alles opnieuw installeren. Verder ben ik gisteren voor het eerst gaan fietsen met de kleine, FANTASTISCH!! Met z'n drietjes, op de fiets, gezellig! Emre vond het geweldig, hij keek z'n ogen uit naar weer een nieuwe wereld die voor hem open gaat. Heb nu ook eindelijk een buggy en buggydrager voor op de fiets gekocht.

groetjes Mie

volgens mij heb ik gecrasht niet goed geschreven,nu ik het nog eens bekijk. Nou ja ik laat het er toch maar bij, kom niet tot iets beters.

x Mie

Ik snap wat je bedoelt hoor!
Leuk hé, dat fietsen. Kan me ook goed voorstellen dat die kleintjes het erg leuk vinden; weer eens een ander uitzicht!
Ga nu film kijken, anders wordt vriend-lief boos.
Sil

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2007 20:51:51'));

Ik heb ook nooit gezegd dat ze een michellin-vrouwtje is, ik zei dat ik haar altijd zo noem, vanwege haar spekrolletjes.
Ik heb er ook geen problemen mee, vind het heerlijk.
Een vriendje van de oudste vroeg gisteren; "Zoooo, hoe komt zij aan die spierballen, doet ze trainen ofzo??"
En je kan daar ook niet over oordelen als je ze nog nooit in real-life gezien hebt!!!
Sil

Het is ook geen veroordeling...het is een mening...en nog een positieve ook...
Linda

Ik zag het ook niet als een veroordeling, ik vond het alleen een beetje raar dat je er tot 2 keer toe op terug komt?
Ik blijf haar toch wel zo noemen, ongeacht of anderen het nou terecht vinden of niet.
Maar 'no hard feelings' verder hoor.
Ga nu echt film kijken...
Sil

Terug
Bovenaan