A Anoniem Guest aug 28, 2007 #501 quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 20:22:22&apos); Nu ik trouwens mijn hart heb kunnen luchten over een bepaald onderwerp, mag ik dan nog even klagen zonder dat er een hevige discussie los breekt? Nou, éven dan... Tuurlijk mag je even klagen en we zullen ons inhouden omdat het géén discussie onderwerp is, maar een klaag onderwerp. Ga je gang! KT
quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 20:22:22&apos); Nu ik trouwens mijn hart heb kunnen luchten over een bepaald onderwerp, mag ik dan nog even klagen zonder dat er een hevige discussie los breekt? Nou, éven dan... Tuurlijk mag je even klagen en we zullen ons inhouden omdat het géén discussie onderwerp is, maar een klaag onderwerp. Ga je gang! KT
A Anoniem Guest aug 28, 2007 #503 Ga je gang Sil @ KT mijn leerlingetjes zijn 9 tot 13 jaar en kunnen ook goed poetsen. Ze komen alleen niet aan huis whahaha. Ik heb nog vakantie
Ga je gang Sil @ KT mijn leerlingetjes zijn 9 tot 13 jaar en kunnen ook goed poetsen. Ze komen alleen niet aan huis whahaha. Ik heb nog vakantie