op het voorjaar 2007 zijn ze gek geworden ;)

Huh, bij ontwikkeling?

Sil, laat ze lekker in ***** zakken!! Niets van aantrekken hoor. Chloe heeft oorbelletjes... So what? Op deze aardkloot gaan kinderen dood van de honger, worden babietjes verminkt (en néé, dan heb ik het niet over het hygienisch plaatsen van oorbellen) en erger (veel erger) en sommige mensen maken zich druk over een lief, weldoorvoed meiske met schattige oorbelletjes?

Ik ga even neuzen bij ontwikkeling om te kijken wat voor een ontaarde moeder je nou precies bent.

Groetjes en een knuffel, KT

He Nienke het zoontje van de andere Nienke is van 24-12. Ook grappig.

Oh en Sil trek je er maar niks van aan hoor. Soms vliegen de hormonen in de rondte en worden mensen nogal grof en persoonlijk. Echt niet tof.   Hoop niet dat ik dat ook ooit gedaan heb, heb ook nogal last van hormonen . Maar er zijn erbij die zou je toch wat. Waar maken ze zich uberhaupt druk over? Is toch jouw zaak?

hihihi Nienke ben nog steeds blij met je hoor .

KT je hebt het mooi verwoord. idd belachelijk zeg. Laat ze maar kletsen Sil.

Hoi Sil,

Wat een geneuzel dan allemaal zeg. Jammer dat mensen gelijk veroordelen als ze een andere mening hebben. Probeer het je maar niet teveel aan te trekken hoor.

groetjes Ida

Lieve meiden,
Dat waren nou precies de woorden die ik even nodig had!
Ben trouwens nog ongesteld ook en dan wegen sommige dingen wat zwaarder dan dat ze normaal zouden doen.
Ga nu maar gauw douchen; Chloë slaapt en Kyara is bij oma logeren..Heerlijk even een avondje voor mezelf.
Sil

Hee Juf, je bent nog steeds welkom hoor, ondanks dat je nu opeens bij iedereen wilt gaan theeen die toevallig Nienke heet . Grappig Nienke dat jouw kindje 24-11 geboren is, die van mij inderdaad op 24-12.

En Sil ik zou zelf geen oorbelletjes schieten bij Daan maar heb de foto van je prinsesje gezien en vond het echt heel erg schattig staan en dat moet je inderdaad helemaal zelf weten het gebeurt overal ter wereld en ik denk niet dat ze er in India op het forum hele discussies over voeren, misschien of je het 1 of 2 dagen na de geboorte moet doen. Dus doe jij lekker wat jij wilt dan doen anderen hun ding.
Van mij zul je geen nare geluiden horen als je geen Yvonne Z heet! Ik heb trouwens wel iemand op het voedingsforum over de zeik geholpen door Yvonne Z met een Jehova getuige te vergelijken. Maar ik ben dus blij dat ik dat even kwijt was.

Terug
Bovenaan