Op hoeveel graden staat jullie centrale verwarming?

hier staat hij overdag als ik thuis ben op 20 graden, als we werken op 16 en 's nachts op 18. Soms zet ik hem 's avonds op 21 als ik zit te kou kleumen...het is een vrij oud en dus tochtig huis net vooral een koude vloer beneden.

Groetjes,
Tamar

hoi

hier staat de cv overdag op 20 en s'nachts op 19
wij zetten bewust de cv niet zo heel veel lager omdat mij ooit is verteld dat als je je cv terug zet naar 15 de cv weer erg moet bulderen om het smorgens weer op 20 gaden te krijgen en dat dat in de kosten veel duurder is en we hebben toe ook idd het uitgeprobeert en het scheelt idd enorm in de kosten omdat nu de cv steeds maar eventjes aanslaat ipv een poos achter elkaar

liefs ilona

Hai hai,

als ik sochtends beneden kom, zet ik hem eerst ff op 20gr. zodat de kou er ff uitkan. Als het op temperatuur is, zet ik hem terug op 19. Hier staat hij zowat heel de dag op, of we moeten het kou krijgen.
Snachts zetten we hem (1uur voor we gaan slapen) op 15gr.

Liefs Debby.

Overdag staat de verwarming op 20 graden, 's  nachts zetten we hem op 16 graden en 's avonds zetten we hem vaak wat hoger op 21 of 22 graden. Dan zitten we op de bank en dan krijg je het snel koud. (ik tenminste wel....)

Ik ben dus niet zo heel erg milieubewust wat dit betreft....

Nou wij zijn helemaal niet milieubewust, want ik draai de verwarming het 's avonds nooit terug. Hij staat hier meestal op 19,5 of 20 graden. En als we het koud hebben? Dan maar even een trui of vest aan.

Groetjes, Karin

hallo allemaal,
jeetje verbaasd ben ik dat veel mensen ook de kachel snachts aanheben!
Bij ons staat de kachel overdag op 19-20graden, maar snachts gaat ie op 15. Bij ons duurt het niet lang voordat het warm is hoor sochtends.
Op onze slaapkamers hebben we nooit de kachel aan, eerder het raam lekker open.
Als het echt koud wordt gaat de kachel op de kamer van Jelte wel iets open.

gr. Saskia.

Terug
Bovenaan