Op naar de volgende 700

Jaaaaaaa Ik weet het.... ik ben vroeg  maar als ik jullie vandaag (toevallig) niet meer spreek wens ik jullie het volgende;

Hopelijk voor degene die vandaag een off-dag hebben zo weer een beetje opgefleurt!!
Groetjes Debby

Ik heb dan we geen off-day, maar wordt wel erg vrolijk van je lieve plaatje Deb.

Wat lieffff! Ik word er inderdaad helemaal door opgefleurd.

Dankjewel!

Lieve meiden,

Ik ben er het komende weekend niet zo veel.
We hebben een behoorlijk druk weekend.
Vanavond heb ik gezellig een avondje met manlief (elke week plannen we een avon die echt voor ons tweeen is, want anders kom je nooit meer aan elkaar toe is onze ervaring )

Morgen gaan we een dagje naar mijn ouders. Die zijn ??? jaar getrouwd. Geen idee hoeveel, maar ze houden nog altijd de traditie erin om het met ons te vieren.

En s'zondags komt er nooit zoveel van om achter de pc te kruipen.

Dusss...dat jullie niet denken dat het niet goed met me gaat.
Dan weten jullie in elk geval waar ik uithang enzo...

Wat denk je; Vorige keer was er ook gelijk een opsporingsbevel uit gegaan, dus ik zal het nu maar even melden.
Wat goed, zo'n avond met z'n tweeën! Dat zouden we hier ook moeten doen, want we leven op het moment compleet langs elkaar heen.
Maar hij heeft het zo druk, dus ik zit al heel de week alleen thuis, ook 's avonds...En zo ook vanavond weer.
Veel plezier saampies en ook morgen bij je ouders.
Liefs Sil

Dank je Sil!

Is echt goed hoor, zo'n avond in de week. Anders leef je inderdaad langs elkaar heen.
Hier gaat echt de stekker uit de telefoon en we plannen ook echt een avond aan het begin van de week. Anders komt er nog niks van.

Balen zeg dat je vaak alleen bent.
Moet je vriend dan werken?

Ik ga trouwens weer, Eef is wakker!

He Ida .
Ben eindelijk ook weer eens in het land. Heb een paar dagen mijn schoonouders over de vloer gehad .    

Terug
Bovenaan