Op naar de volgende 700

Ik vroeg pas aan mijn vriend of  hij een nieuwe strip conceptiepillen uit het kastje wilde pakken. Toen kwam hij met een strip Zoloft aanzetten.
Ik vroeg hem heel serieus of het weer zó erg met me gesteld was? Toen zag hij pas wat hij had gepakt.
We hebben er wel om kunnen lachen samen.

KT, tot de volgende keer maar weer.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:25:23'));

Oh meissie toch
Is je man er ook?

Ja hoor, die zit naast me! Het gaat al weer!

Fijn Issie.
Maarre, 't is alweer bedtijd voor mij.
Ik vind het wel vervelend om nu zo weg te lopen, maar het is even niet anders.
Heel veel sterkte en tot de volgende keer weer he.

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 21:25:39'));

Ik vroeg pas aan mijn vriend of  hij een nieuwe strip conceptiepillen uit het kastje wilde pakken. Toen kwam hij met een strip Zoloft aanzetten.
Ik vroeg hem heel serieus of het weer zó erg met me gesteld was? Toen zag hij pas wat hij had gepakt.
We hebben er wel om kunnen lachen samen.

KT, tot de volgende keer maar weer.

Hahahahaha, Das wel een goeie!

Lieve meiden, van mijn voornemen is niks terecht gekomen. Jullie zijn gewoon veel te leuk om mee te kletsen.
Ik hoop dat jullie allemaal een goed nacht zullen hebben en dat de dag morgen voor iedereen zonnig zal beginnen. (hoewel ze héél veel regen opgeven)
Welterusten allemaal
Sil

Ik ga ook naar bed!
Even een nachtje slapen over alles.

Welterusten lieve meiden en bedankt voor al jullie steun, meeleven, gezelligheid, en noem maar op.

Doegggg!

Jullie ook bedankt Sil en Issie

Lekker slapen en morgen lekker bakkuh in het zonnetje!

Terug
Bovenaan