Op naar de volgende 700

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 20:59:47'));

oh wat gaaf!!!!! Zo hey, nou dat doet Thomas dus nog echt niet hoor.
Wat leuk dat Eef dat dus al kan. Wat een knapperd he.!

Jaaah, ik ben ook echt trots op hem...
Zo zie je maar dat elk kindje op zijn eigen unieke manier ontwikkeld.
Hij is gewoon veel meer daarmee bezig als met lopen en kruipen.
Ik heb me dit weekend ook voorgnomen dat ik me er niet meer druk om ga maken.
Hij is Efraim en hij is goed zoals hij is.
Ik zou heel graag willen dat ie gaat kruipen, maar hij heeft het blijkbaar anders gedacht.
Nou prima hoor...
Ik ben echt heel trots op hem!

We hadden zowiezo een hele gezellige sfeer met z'n drietjes. En 's morgens zijn we naar een tweedehandswinkel geweest waar ze dus echt vanalles verkopen. Nou en ik ben gek op tweedehands dingen zoals rommelmarkten zoals je weet, dus we hebben de babyafdeling leeggeplunderd wat betreft kleding en speelgoed en dan heb je dus dingetjes voor 5 - 50 cent. Echt super dus, en dan hebben we dus gelijk wat kleine dingetjes voor op de commode en wat grotere voor op het speelkleed.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 21:00:54'));

Wat heerlijk voor jullie Issie. En vrijdagavond was ook al voor jullie tweetjes gereserveerd als ik het me goed herinner.

Ja, dat doen we elke week een avond. Anders kom je echt niet meer aan elkaar toe gewoon. (zal je vast wel herkennen)
We plannen aan het begin van de week echt een avond en andere afspraken vallen dan gewoon af. Het werkt uitstekend...

Fijn Issie, dat je dat los kan laten wat betreft kruipen enzo. Ik snap dat je dat graag zou willen, maar het is zo goed dat je hem de tijd gunt.

En wat je wellicht niet wil horen maar wel een beetje waar is: het is gelijk een stuk zwaarder hoor, als ze kruipen omdat je dus echt de hele tijd op ze moet letten als ze op ontdekkingstocht zijn.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 21:03:53'));

We hadden zowiezo een hele gezellige sfeer met z'n drietjes. En 's morgens zijn we naar een tweedehandswinkel geweest waar ze dus echt vanalles verkopen. Nou en ik ben gek op tweedehands dingen zoals rommelmarkten zoals je weet, dus we hebben de babyafdeling leeggeplunderd wat betreft kleding en speelgoed en dan heb je dus dingetjes voor 5 - 50 cent. Echt super dus, en dan hebben we dus gelijk wat kleine dingetjes voor op de commode en wat grotere voor op het speelkleed.

Wat leuk!!!!!!!!
Ooooh, ik ben daar ook gek op!
Ik kan helemaal blij zijn als ik iets voor heel goedkoop te pakken heb gekregen.

Ik heb gisteren trouwens nog een hele bananendoos vol met kleertjes gekregen van mijn nicht. Die heeft twee jongens.
Nou echt allemaal winterkleren in maat 80/86. Dat is precies de maat die Efraim nu heeft. Heerlijk vind ik dat!

Ja, ik hoor van iedereen dat het veel zwaarder is als ze gaan kruipen, dus ik geniet lekker van hem, nu ik hem nog weg kan zetten en hij blijft zitten waar hij is...

zo proberen zij de woensdagavond als gezamelijke zwemavond erin te houden. En we willen nog altijd een dagje (of misschien zelfs langer) samen weg, maar dat wordt steeds niet wat. Vinden we dan toch weer lastig i.v.m. Thommetje.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 21:08:04'));

zo proberen zij de woensdagavond als gezamelijke zwemavond erin te houden. En we willen nog altijd een dagje (of misschien zelfs langer) samen weg, maar dat wordt steeds niet wat. Vinden we dan toch weer lastig i.v.m. Thommetje.

Lastig is dat he?! Wij gaan binnenkort een keer een dag naar Antwerpen.
We brengen dan Efraim bij mijn ouders. Maar ik vind het ook heel moeilijk hoor!
Toch heb je het zoooo nodig!

Terug
Bovenaan