Op naar de volgende 700

Maar hij is dus ook van z'n jengelbui af? En de joepie de poepie broeken ook?

Ja, Eef is echt van zijn jengelbuien af. Heerlijk! Een verademing...
Nu die joepie de poepie broeken nog...
Maarruh....Thomas is nu een beetje pieperig???

Nog steeds van die smeuige poepbroeken? Wat vervelend zeg. En heeft hij er zelf ook last van dat je weet?

Thomas werd 's morgens al raar wakker en kon z'n draai niet vinden en dat bleef de hele dag dus zo (met uitzondering van het bezoek aan m'n moeder dus). Hij bleef maar piepen en jammeren.

Oh ja, weet je wat wel maf is; hij kon dus kruipen en deed dat dan ook zeer fanatiek, totdat hij doorhad dat je ook kan "billenschuiven". Nu doet hij dat af en toe en krijg je hem niet meer aan de kruip. Vreemd he. Hij kan alles nu nog beter overzien en dat bevalt hem natuurlijk beter!

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 21:14:43'));

Ben je er nog?

het werd een beetje lang verhaal, vandaar
en ik zit weer aan de laptop wat ook vertragend werkt

Hahahahaha...wat grappig dat je mannetje gaat billenschuiven.
Efraim draait altijd op zijn kont...hihi...je zet hem zo neer en kijk je even later zit ie de andere kant op te kijken.
Ook wel grappig. Maar vervelend dat Thomas zo pieperig was.
Had ie misschien zijn dag niet? Hebben wij ook wel eens, toch?

Efraim had van de week zulke kapotte billen dat het bloed er uit kwam. Zooo zielig! Is echt van die poepbroeken vrees ik. Maar zodra ik het ruik verschoon ik hem.

ah wat sneu voor je ventje zeg. Ja, daar kan je niks aan doen. gaat het al wat beter of is het nog zo open? En helpt het als je hem effe een paar minuten in z'n blote kontje laat op de commode?

Ja, dat doe ik al steeds! Of even in de douche laten spelen op een handoek.
Dan is het niet zo erg als ie plast...hahaha...
Maar nu is het niet meer zo open hoor. Maar ik schrok er wel van.

Terug
Bovenaan