Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn dag was goed! Alleen tot 2 keer rot geregend. Eigen schuld, ik dacht dat we wel tussen de buien door naar school konden fietsen....niet dus.
Vanmiddag lekker bij een vriendin op de koffie geweest, zij is zwanger van de tweede.
Was erg gezellig.
Nog wat spannends bij Mieke?
Mijn dag was goed! Alleen tot 2 keer rot geregend. Eigen schuld, ik dacht dat we wel tussen de buien door naar school konden fietsen....niet dus.
Vanmiddag lekker bij een vriendin op de koffie geweest, zij is zwanger van de tweede.
Was erg gezellig.
Nog wat spannends bij Mieke?
nergens is het meer spannend... kunnen wij niet ff lekker los gaan?? maaruhhh hahaha, hier nog zo een dombo die wel tussen de regenbuien door dacht te wandelen naar de winkels... hahaha, jaaaahhhh als ik binnen was, was het droog!!!
Jaaa, dan loggen we in onder een andere naam en gaan we een gigantische discussie opzetten... Lijkt me lachen.
Ik zit ondertussen een soort van kraampakket te maken voor een andere vriendin die zwanger is van de eerste. Zit al een uur luiertjes op te rollen en er een strikje omheen te doen.
Ik heb trouwens wel iets gelezen waar ik erg verbaasd over was; Zonder je kind op een lange vakantie gaan.
Ik zou dat echt niet in mijn hoofd halen...
idd... zou ik ook niet kunnen.. brrrrr, maar we moeten iets verzinnen waar wij het onderling het niet mee eens zijn met elkaar.. hahahaha, wordt nog lastig