Op naar de volgende 700

Hoe is het trouwens met Thomas, is hij helemaal weer opgeknapt?

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 21:12:40'));

Dus theoretisch kan Thomas nou echt achter Chloë aan gaan

In principe wel ja. Alleen zal hij voorlopig nog een stuk sneller zijn.

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 21:12:19'));

Was heel toevallig dat ik de camera binnen handbereik had. En het mooiste was dat dit ook de eerste keer was  dat ze zelf ging zitten vanuit lig/kruiphouding!
Zó mooi dat ik het gelijk op film had.

Dat is helemaal bijzonder inderdaad

Lieve Ida,
Voor jou is het ook bijna bedtijd en ik ga nog effe douchen voordat Lost begint.
Ik hoop echt voor je dat je je snel wat beter zult voelen!
Fijn om weer even met je gekletst te hebben en dat ik het geweldige kruip-nieuws met je heb kunnen delen.
Alvast welterusten en tot gauw.

Gaat helemaal goed met onze Thom.
Hij steelt de harten van de juffies op het KDV
en die van mij heeft ie al gestolen met al die knuffels en kusjes die ik van hem krijg.
Hij gaat die wilde spelletjes ook steeds leuker vinden en dat vind ik ook heel leuk, dus dat komt goed uit.
Gisteravond dachten we effe dat hij waterpokken had, maar vanmorgen waren de bultjes weer weg.

Prima lieve Sil,

Nog een fijne avond, prettige nachtrust en leuk weekend toegewenst he

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 21:18:03'));

Gaat helemaal goed met onze Thom.
Hij steelt de harten van de juffies op het KDV
en die van mij heeft ie al gestolen met al die knuffels en kusjes die ik van hem krijg.
Hij gaat die wilde spelletjes ook steeds leuker vinden en dat vind ik ook heel leuk, dus dat komt goed uit.
Gisteravond dachten we effe dat hij waterpokken had, maar vanmorgen waren de bultjes weer weg.

Fijn om te horen dat het zo goed gaat met hem. En ook om te lezen dat je, ondanks alles, toch erg van hem geniet..blijven doen hoor!
Welterusten en jij ook een heel fijn weekend.

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 21:07:14'));

Jazeker, je gelooft het nooit, maar Chloë kruipt!
ik ben natuurlijk supertrots,want ik dacht dat het nooit meer goed zou komen.
Maar sinds vandaag heeft ze het goed door en kan ik dus achter haar aan.
http://www.youtube.com/watch?v=rOk0bzrktFw

Hoi Sil,
Ik heb je filmpje net even bekeken...Helemaal super dat Chloë kruipt!!!
Echt super schattig om te zien.

Fijn weekend!

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan