Op naar de volgende 700

Tsjonge, wat bizar zeg, moet je weer een weekend wachten.
Heb je al een idee wat je gaat zeggen en wat je graag wil bereiken bij de HA?

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 20:34:06'));

Alweer stukken beter; echt fijn. Alleen nog druk op m'n kaken (klinkt gek, maar ja)
En jij? Ben jij vrijdag nog naar de HA geweest?

Ik snap wel wat je bedoelt hoor met die druk op je kaken.

Oh lieve Issie, ik vind het echt zo rot voor je dat je er zo doorheen zit. Er moet echt wat gebeuren nou he.

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 20:37:13'));

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 20:34:06'));

Alweer stukken beter; echt fijn. Alleen nog druk op m'n kaken (klinkt gek, maar ja)

Heb jij dat ook met bepaalde medicijnen?

Ik krijg een arts in opleiding   ook lekker.
Maar goed, ik wil vragen om Menschendiek. Ken je dat?
Daar leer je om een goede houding aan te nemen in bepaalde situaties.
Ze kijken echt naar jou persoonlijke situatie.
Dus wat jij nodig hebt om aan te leren zeg maar.

Ik hoop dat ik het krijg.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 20:38:44'));

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 20:37:13'));

Heb jij dat ook met bepaalde medicijnen?

Nee dat niet, maar ik weet wel wat je bedoelt. Hahahaha...beetje rot uit te leggen.

ik ken het een beetje.
M'n zus had zwangerschapsgym bij een mensendiecktherapeut ook vanwege haar rug en houding. Ze was heel positief.
En een arts in opleiding kan ook positief zijn hoor, want die is er op bedreven het goed te doen.

Ik heb gisteren ff lekker een potje gejankt. Luchtte wel op moet ik zeggen.

Maaruh, hoe is het verder met jou?
Op je werk enzo, en met Thom?

Terug
Bovenaan