Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
He KT lekker zeg een weekendje rome. Ben je veel uit eten geweest? Wat heb je allemaal gezien?
Veel uit eten? In Italie, natuurlijk! Ik ben echt een Italiaans-eten freak, dus heb heerlijk mijn buik volgegeten. Verder hebben we het lekker relaxt gedaan, de belangrijkste dingen wel gezien hoor, maar niet al te veel. Anders sta je de hele dag in oude kerken naar wat op een gegeven moment 'ouwe meuk' wordt te kijken (en ik hou best van wat ouwe meuk op zijn tijd!)
Maareh, fijn om te lezen dat je er wat relaxter in wordt. Het heeft natuurlijk ook tijd nodig om weer wat zekerder van je lichaam te worden. En ja, het was ook niet bepaald een zwerende vinger!
ja, ik zie het echt zonniger in allemaal en ik heb weer leuke en grappige ideeen en opmerkingen zeg maar. Ook mijn man is razend enthousiast; hij heeft z'n leuke vrouwtje weer terug.
@ Juf, wel fijn dat je nu minder angstig bent.
Wat je zegt; dan maar geen wijn! Er zijn meer dingen in het leven.
Al lijkt het me heel soms wel eens jammer hoor dat je niet gezellig mee kunt doen.
ja, ik zie het echt zonniger in allemaal en ik heb weer leuke en grappige ideeen en opmerkingen zeg maar. Ook mijn man is razend enthousiast; hij heeft z'n leuke vrouwtje weer terug.
Wat gaaf! O Ida, ik ben echt zo blij voor je! Super joh!