Op naar de volgende 700

Juf, ik begrijp dat jij het weer even flink te pakken hebt met buikpijn; vervelend zeg.

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 20:31:58'));

Maaruh, sorrie dames, ik ga jullie verlaten. Nog even met manlief op de bank hangen en dan naar bed. Ben doodmoe!

Heeft hij ook zijn leuke vrouwtje terug

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 20:31:58'));

Maaruh, sorrie dames, ik ga jullie verlaten. Nog even met manlief op de bank hangen en dan naar bed. Ben doodmoe!

Goed idee, ik ga mee

effe douchen en dan Spoorloos kijken.

Welterusten straks

Ja leuk, lekker gezellig hier.

Ida wat fijn voor je zeg. Heerlijk. Krijg je ook iets van een therapie erbij? Slaap je al wat beter?

KT , jummie, mij kun je ook echt wakker maken voor een lekker pastaatje ofzo. Fijn dat het zo leuk was. Lijkt mij ook wel wat, effe een weekendje met manlief.

Ja ik ben ook wel blij dat ik er wat relaxter onder ben. Het gaat steeds beter met me. Ik moet nog steeds het vertrouwen in mijn lijf terugkrijgen maar ik heb gelukkig de tijd.

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 20:33:41'));

Heeft hij ook zijn leuke vrouwtje terug

Hahahaha, Ja inderdaad! Nou ga ik echt!

Het beest is in mij lossssssss  Ik snap nu wie je bedoelt Sil!

Terug
Bovenaan