Op naar de volgende 700

Ik denk zelf trouwens dat ik hoog gevoelig ben en toen ik daar wat over gelezen had, gaf het me wel een rust-gevoel dat "het ergens vandaag kwam" dat ik me zo voelde. Of het inderdaad HS is weet ik trouwens niet hoor.

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:17:39'));

Sil had het net zo druk als ik denk ik... hahaha

met forummen?

jaaaaaahhhh... hahaha, volgens mij hadden hun ook een pyama-dag...

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:20:40'));

jaaaaaahhhh... hahaha, volgens mij hadden hun ook een pyama-dag...

Dat kun je beter houden als het wat slechter weer is lijkt mij. Het was echt heerlijk buiten.

klopt... maar zij haden het voor vandaag zo ingeplant  de laatste 2 weken zijn zo hectisch geweest.... en belaantje had het ff nodig... heeft ook veel geslapen vandaag.
En is de laatste week ook weer aan het spoken (kiesjes) dussssss tja, aanpassen dan maar

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:23:10'));

klopt... maar zij haden het voor vandaag zo ingeplant  de laatste 2 weken zijn zo hectisch geweest.... en belaantje had het ff nodig... heeft ook veel geslapen vandaag.
En is de laatste week ook weer aan het spoken (kiesjes) dussssss tja, aanpassen dan maar

nie zij maar WIJ

aha, dan is is het een ander verhaal ja. Grappig is dat he dat als er effe een paar dagen weinig geslapen wordt, dat dit dan later "gewoon" ingehaald wordt. Thom doet dat ook.

Terug
Bovenaan