Op naar de volgende 700

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:32:21'));

jullie komen echt overal op dit forum he?

Verder heb ik nog wel een leven hoor..

Even kijken of ik met de blue tooth overweg kan, ik heb nog een mooie foto op mijn telefoon staan, van het echte uitzicht bij mijn huis...

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:29:03'));

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:26:36'));

heeft B'Elanna al hoektanden en hoeveel kiezen zijn er door?

8 tanden en 5 kiesjes.... en ze laat me nu niet in d'r mondje (behalve met poetsen) dus ik heb geen flauw idee welke er op knappen staat.
De hoektandjes heeft ze (nog) niet.

Is dat gebruikelijk dat de kiezen voor de hoektanden komen?
Ik mag ook niet bij Thomas in z'n mond voelen. Nou ja, het mag wel, maar hij bijt dan wel.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:34:09'));

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:29:03'));

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:26:36'));

heeft B'Elanna al hoektanden en hoeveel kiezen zijn er door?

8 tanden en 5 kiesjes.... en ze laat me nu niet in d'r mondje (behalve met poetsen) dus ik heb geen flauw idee welke er op knappen staat.
De hoektandjes heeft ze (nog) niet.
Is dat gebruikelijk dat de kiezen voor de hoektanden komen?
Ik mag ook niet bij Thomas in z'n mond voelen. Nou ja, het mag wel, maar hij bijt dan wel.

Nou ja... de "normale" gang van zaken is dat de joektandjes als laatste komen... maar ja, kiddies houden zich niet aan schema's

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:35:49'));

... en niet verslaafd aan het forum of zo ...?

Hoe kóm je erbij?

Tsjonge dat wist ik niet van die hoektanden. Dat die er dan nog tussen passen! en anders een beugel zeker ...

Terug
Bovenaan