Op naar de volgende 700

mooi uitzicht hoor Sil

en Debby, ik weet wat hoektanden zijn, maar als die als laatste er nog tussen moeten, dan verbaast het mij dus dat die er dan nog tussen passen. Maar goed, dat kan dus. Pas bij het echte grote mensengebid gaan ze met beugels werken als het niet past zeker.

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:50:53'));

Dit is het volkerak, grevelingen liggen iets verder.

Kun je lekker uitwaaien en genieten inderdaad

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:51:22'));

mooi uitzicht hoor Sil

en Debby, ik weet wat hoektanden zijn, maar als die als laatste er nog tussen moeten, dan verbaast het mij dus dat die er dan nog tussen passen. Maar goed, dat kan dus. Pas bij het echte grote mensengebid gaan ze met beugels werken als het niet past zeker.

bij die kleine kids zitten zelfs er nog vaak spleetjes tussen de tanden... ruimte zat!
En anders heeft jou uk ze mss al?? kan ook hoor!
Ik heb er al zát gezien die de hoektandjes eerder hadden dan de kiezen.
Komt helemaal goed!

En idd... met een volledig (gewisseld) gebit wordt er pas actie ondernomen, eerder heeft geen zin.

Thomas heeft nu 8 tanden en nog geen kiezen voor zover ik weet dan he.
Morgen gaan we naar het CB. Weer meten en wegen en prikkies.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 20:51:22'));

mooi uitzicht hoor Sil

Je zal zien dat het gaat passen. De kaak groeit ook nog en met het doorkomen van alles, wordt er ook weer van alles opzij geduwd, zeg maar.
Pas als het volwassen gebit volledig is, gaan ze kijken of er wat mis is.
Bij mij zijn er 4 kiezen getrokken om de rest naar achteren te kunnen trekken.
Ja, ja, ben ook een beugelbekkie geweest.

even tussendoor.... Uit betrouwbare bronnen heb ik venomen dat er weer een reactie is geplaatst bij zwanger.... hahaha.
Wilde dit even laten weten!!

Terug
Bovenaan