quote: mar_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2007 22:28:52&apos
);
Misschien kunnen we met zijn allen van huis wisselen. Heb je alles bij de hand aan baby spullen....En die fietskar van Pliep die zie ik wel zitten
Haha, het liefst neem ik die fietskar gewoon mee op vakantie, maar ik ben bang dat dat niet gaat passen met 2 kinderen in de auto.
Volgens mij hebben we vorig jaar via deze site een vakantie geboekt:
http://www.bungalows.nl/lastminutes/
Je kunt dan ook bij 'zoek en boek' aangeven wat je allemaal wilt hebben. Met een kind van 3 erbij is het leuk als er ook het één en ander voor kinderen gedaan wordt en een zwembad is ook een must!
Woningruil is wel een leuk idee trouwens, weet eigenlijk niet of ik jullie daarvoor al genoeg vertrouw.....hihi
Ik heb het ooit gedaan toen ik nog bij mijn ouders woonde, we hadden toen geruild met een gezin uit Engeland die in een supermooie cottage woonden. We verklaarden hen echt voor gek dat ze in ons saaie rijtjeshuis op vakantie wilden, maar blijkbaar vonden ze het geweldig om naar het strand te gaan: toen we thuiskwamen, lag het hele huis onder!
Maar, ik wil mijn huis wel in de aanbieding doen:
- een hoek-eensgezinswoning (zonder tuin, klein dakterras) in een rustige straat vlakbij het centrum en de haven van Vlaardingen
- 3 slaapkamers: 1 ouderslaapkamer, 1 babykamer en 1 met halfhoogslaper, eventueel nog een kamer te gebruiken als slaapkamer met 2 luchtbedden
- helaas wel betaald parkeren, maar een gratis parkeerplaats op loopafstand
- op fietsafstand is er een surfplas en recreatiegebied 'de Broekpolder'
- iets verder fietsen of met de trein/auto: Hoek van Holland (strand) en R'dam, allebei zo'n beetje 20 km
- elk weekend in juli en augustus 'zomerterras' in het Hof (op loopafstand): op zondag vooral activiteiten voor kinderen, 's avonds muziek voor volwassenen
Nou, dan wil ik wel een huis met tuin (en barbecue!) met iets van een bos in de buurt en iets om te zwemmen (plas of zwembad ofzo). Wel een beetje uit de randstad!
Nou mar, heb jij zoiets? Dan laat ik mijn fietskar wel achter!