op vakantie, maar waarheen?

Wij willen eind mei, begin juni een weekje op vakantie in eigen land.
We hebben een baby van 3 maanden en een peuter van ruim 3.
Het moet voor beiden leuk zijn.

Wie heeft leuke tips?

Liefs Sesam

Heeeeee Sesam, volgens mij is dat lang geleden. Of vergis ik me nu? Kan goed hoor ik ben al heel lang niet meer zo helder haha.

Wij willen ergens naar zee gaan. Ik denk in een huisje. Ik zie mezelf nog niet op een camping. Stel dat ze het op een brullen zet 's nachts. Lekker voor de buren.
Ik wil ook kunnen zwemmen met Jeske...........dus.........ben ook benieuwd naar ideeen

Hoi,
Wij zijn op de Lommerbergen geweest. Dat is een park van Landal. Het is heeeeel erg kindvriendelijk. Veel activiteiten, ook voor peuters. En een lekker zwembad erbij. De huisjes zijn wel wat klein (in een 5 persoonshuisje moet je echt niet met zijn vijven zitten).
Patricia

Hoi hoi,

Ja, het is inderdaad heel lang geleden dat ik op het forum zat.
Druk druk druk he!
Maar om de drukte te ontwijken willen we dus lekker een weekje weg, heerlijk!
Maar ik ben dus erg benieuwd naar de ervaringen van andere gezinnetjes!

Met jou ook alles goed Juffie?

Groetjes Sesam

dat is een goeie......
Wij weten t ook nog niet...
Word het eigen land en dan iets van landal,of durven we de gok te wagen en te gaan vliegen.
Demi was bijna 2 toen we voor het eerst gingen vliegen,maar we willen eigenlijk in t na seizoen(kan nog 1 keer voor de leerplicht gaat beginnen voor demi)en dan is tara pas 9 maanden.
Ideeen...ik hou deze topic in de gaten...
Kunnen ook een grote woonboerderij afhuren met t hele dec forum.
Alle kids bij elkaar en kletsen,kletsen en nog eens kletsen,haha
We zijn de eerste paar keer met demi naar landal parken geweest,daarna vliegen,aruba en 2 keer turkye,.....maar om nou met een kleine van 9 maanden naar 43 graden te gaan.

we raken het er nog niet overeens....

gr danielle
mama van demi 26-01'03 en tara 29-12'06

quote: mar_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2007 22:28:52'));

Misschien kunnen we met zijn allen van huis wisselen. Heb je alles bij de hand aan baby   spullen....En die fietskar van Pliep die zie ik wel zitten

Haha, het liefst neem ik die fietskar gewoon mee op vakantie, maar ik ben bang dat dat niet gaat passen met 2 kinderen in de auto.

Volgens mij hebben we vorig jaar via deze site een vakantie geboekt:
http://www.bungalows.nl/lastminutes/
Je kunt dan ook bij 'zoek en boek' aangeven wat je allemaal wilt hebben. Met een kind van 3 erbij is het leuk als er ook het één en ander voor kinderen gedaan wordt en een zwembad is ook een must!

Woningruil is wel een leuk idee trouwens, weet eigenlijk niet of ik jullie daarvoor al genoeg vertrouw.....hihi
Ik heb het ooit gedaan toen ik nog bij mijn ouders woonde, we hadden toen geruild met een gezin uit Engeland die in een supermooie cottage woonden. We verklaarden hen echt voor gek dat ze in ons saaie rijtjeshuis op vakantie wilden, maar blijkbaar vonden ze het geweldig om naar het strand te gaan: toen we thuiskwamen, lag het hele huis onder!

Maar, ik wil mijn huis wel in de aanbieding doen:
- een hoek-eensgezinswoning (zonder tuin, klein dakterras) in een rustige straat vlakbij het centrum en de haven van Vlaardingen
- 3 slaapkamers: 1 ouderslaapkamer, 1 babykamer en 1 met halfhoogslaper, eventueel nog een kamer te gebruiken als slaapkamer met 2 luchtbedden
- helaas wel betaald parkeren, maar een gratis parkeerplaats op loopafstand
- op fietsafstand is er een surfplas en recreatiegebied 'de Broekpolder'
- iets verder fietsen of met de trein/auto: Hoek van Holland (strand) en R'dam, allebei zo'n beetje 20 km
- elk weekend in juli en augustus 'zomerterras' in het Hof (op loopafstand): op zondag vooral activiteiten voor kinderen, 's avonds muziek voor volwassenen

Nou, dan wil ik wel een huis met tuin (en barbecue!) met iets van een bos in de buurt en iets om te zwemmen (plas of zwembad ofzo). Wel een beetje uit de randstad!

Nou mar, heb jij zoiets? Dan laat ik mijn fietskar wel achter!

Hoi,

Wij gingen altijd kamperen, maar zie ik met de baby ook niet zitten, dus nu hebben we een huisje gehuurd voor een week in de Ardennen, heb er zin in! Niet in eigen land, maar ik woon in Zeeland dus is het voor ons maar iets van 4 uurtjes rijden, ruim genomen. Nog te doen. En het is zo mooi daar, een paar jaar terug hebben we er ook een weekje gezeten, heerlijk in de bossen!

Groetjes Trudy

Terug
Bovenaan