op vakantie, maar waarheen?

Hoi,

Wij gaan in juli naar De Erperheide (centerparcs) Voor onze oudste dochter hebben ze daar Baluba. (een indoor speeltuin) En ze hebben er natuurlijk een geweldig zwembad!! Verder is alles daar op kinderen gericht. Voor ons de perfecte vakantie!!

Groetjes niekie

Hoi,
Wij gaan wel kamperen.
Wij gaan naar kaatsheuvel.
We kunnen dat mooi combineren met een bezoek aan de efteling.
Meestal gaan we naar Spanje toe maar dat zag ik niet zitten.
Gr Suzie

Vakantie, wat is dat? Ik ben al 5 jaar niet geweest en ik vrees dat het er dit jaar ook niet in zit

Hoi Suzie,
Als je naar Kaatsheuvel gaat, zal ik naar je zwaaien. Ik woon wel in Tilburg, maar al mijn familie woont in Kaatsheuvel. Ik denk dat je naar droomgaard gaat. Heerlijk een camping op een steenworp van de Drunense duinen en van de Efteling.
Veel plezier!
patricia

Hey Pliep!

Ja, het zal echt regelmatig stoppen worden. We denken er aan om 1,5 uur te rijden en dan 2 uur te gaan wandelen of shoppen ofzo. Daarna weer 1,5 uur rijden en dan weer wandelen of shoppen. Anne moet ook nog één of twee keer een fles.
Langer dan 1,5 uur wil ik haar niet in de maxicosi laten zitten. Ik en mijn vriend hebben niet zo'n geweldige rug (mijn vriend gaat iedere twee weken naar een munueel therapeut om zijn ruggewervels weer recht te laten zetten) dus 1,5 uur vinden we echt het maximale. En of die houding nu goed of slecht is, de meningen zijn er geloof ik nogal verschillend over.
Ik vind het wel jammer dat het zo'n eind weg is. Op 2 uur reisafstand was ook best wel een leuk park te vinden geweest. Meestal gaan mijn schoonouders ook niet zo ver als nu..... lekker over nagedacht he!

Groetjes,
Natasja

Terug
Bovenaan