op vakantie, maar waarheen?

Wij gaan eind juni 2 weken op vakantie naar Frankrijk, kamperen in een tent van Vacansoleil.
Dat is zo'n tent waarin alles al staat, babybedje, badje en stoeltje.
Ben wel benieuwd hoe dat gaat, Finn is dan ruim 7 maanden, maar als je het niet probeert weet je het niet toch?
Het is vlak aan het strand en als het goed is nog niet zo warm.
Heb er wel zin in!
Weten jullie trouwens waar ik zo'n strandtentje (windschermkoepel) of hoe je het ook noemt, kan kopen? Lijkt mij wel ideaal voor het strand.

Wij gaan half mei een weekje naar Duitsland. Eigenlijk is dit te ver, want Anne is dan 5,5 maand en mag dan nog steeds maar 2 uur in de maxi-cosi (heb ik nagevraagd) en het is bij ons vandaan 5,5 uur rijden! We gaan dan met mijn schoonouders (BLEH) en die hebben dat dus verder geregeld en niet over de reistijd nagedacht.
Voor de zomer hebben we geen plannen. We hopen dat ons huisje voor de bouwvak opgeleverd wordt en dat we dan daar kunne klussen. Misschien dat we ons nog bedenken, hoor. Vliegen wordt het sowieso niet. Verschrikkelijk vind ik dat. Ik heb dat 1x gedaan en doe dat echt nooit meer!

Groetjes,
Natasja

Hihi, lijkt me een leuk huis Pliep.
Nou ik dan:
*        drive-in woning waar je niet meer in kunt rijden op een pleintje met veel kinderen
*        3 slaapkamers, waarvan 2 geschikt voor jonge kinderen (1 met babyledikant, 1 met peuterledikant)
*        1 studeerkamer vv computer met internetaansluiting
*        1 fietskar, 2 fietsen met trekhaak
*        op fietsafstand van Loonse en Drunense duinen, Efteling, Beekse Bergen, recreatieplas Het Blauwe Meer
*        1 badkamer met douche en toilet op de 2de verdieping en 1 badkamer met stoom-douchecabine en riant ligbad op begane grond.
*        keuken met traphekje ervoor!!
*        spons en zeem aanwezig, evenals vieze ramen (haha)
*        flinke tuin met schommel, glijbaantje en zandbak
*        heel veel kinderspeelgoed, ook redelijk wat rommel!

Patricia

quote: pliep reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2007 16:01:12'));
Nou, dan wil ik wel een huis met tuin (en barbecue!) met iets van een bos in de buurt en iets om te zwemmen (plas of zwembad ofzo). Wel een beetje uit de randstad!

Nou mar, heb jij zoiets? Dan laat ik mijn fietskar wel achter!

Hihi.....Dat huis met die tuin en bbq heb ik, dus da's goed! Een bos en een meer zijn in de buurt.....Klinkt goed toch. Het voordeel is ook dat je niet zult verdwalen in het bos. Je komt er geloof ik wel vaker, het Staelduinse Bos. Ik woon in Delft. Dus....aan de laatste voorwaarde voldoet mijn huis dan weer niet

Mirjam: zo'n strandtentje kun je bijvoorbeeld bij de Kijkshop kopen. Echt een must als je met een baby naar het strand (of surfplas) gaat.

Natas: je kan wel tussendoor regelmatig stoppen en Anne even op een kleedje leggen, zodat ze niet continu in dezelfde houding ligt. Ik heb trouwens van een vriendin gehoord (zij weer van haar osteopaat), dat het niet meer zo is dat het liggen in een maxicosi slecht is, dat dit  bij oude modellen alleen zo was (?) en sommige baby's vinden het juist erg prettig, het is toch een soort van foetushouding. Zelf hou ik het liefst de maximaal 1,5 uur aan  en gaan we bij lange ritten atijd even tussendoor de benen strekken!

Patricia: ik zal het voorleggen aan mijn vriend, wie weet vindt hij het ook wel wat!

En Mar: tja, Delft is wel erg dichtbij, hihi, dan heb ik nog geen vakantiegevoel.

Terug
Bovenaan