quote: Miranda123 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-05-2005 15:51:36&apos
);
Hallo allemaal,
Ik heb een aantal vragen misschien dat jullie daar antwoord op kunnen geven of misschien ervaring mee hebben.
Onze zoon is nu 9 maanden en we zouden dit jaar graag met hem op vakantie willen naar turkije als we willen gaan is hij 12 maanden.
-Wat kan je het beste doen in het vliegtuig?
-Verkopen ze daar ook luiers en babyvoeding een beetje zoals hier?
-Wat kan ik meenemen?
Alvast bedankt.
Groetjes Miranda
Hoi Miranda.
Heerlijk he het vooruitzicht van vakantie. Wij gingen voor het eerst toen ons meisje 10 maanden was naar griekeland. En het is zo heerlijk geweest 2 weken lang genieten.
In het vliegtuig kan je je zoontje iets laten drinken door het slikken hebben ze minder last van hun oren. Wil hij niets en ben je bang dat hij last krijgt vraag dan aan de stewardess om twee bekertjes met hete watten dat zet je over zijn oren dat gaat de druk tegen (ziet er wat raar uit maar schijnt echt te helpen.)
-Doe verder lekkere soepele kleren aan zeker als jullie vliegen als hij slaapt.
-Neem wat kleine nieuwe speeltjes mee die hij kan uitpakken op momenten dat het ff wat moeilijk word.
-Een dekentje is ook aan te raden omdat het in het vliegtuig best koud is ook extra drinken omdat het droge lucht is.
Verder in het vliegtuig hoe rustiger je zelf er onder bent hoe rustiger hij ook is.
-probeer vroeg in te checken en vraag om een extra stoel is altijd handig. Is dat er niet kan je ook om een eerste stoel vragen daar heb je meer ruimte en kan je kind op de grond wat spelen.
Ze verkopen overal wel pampers denk daar ook wel maar waaschijnlijk zijn die schreeuwend duur. Wij hebben na het pakken van de koffer gewoon de hele koffer verder volgestopt met luiers weegt niets en neemt niet veel ruimte in. We hadden ruim genoeg bij ons. Ook hadden we zwemluiers 1 pak ik legde de luiers na het zwemmen gewoon te droge op het wasrekje zo kon ik ze makkelijk 2 dagen gebruiken.
Voeding (potjes) hebben ze wel maar smaakt anders dan bij ons (heb ik me laten vertellen.) ons dochtertje at alleen maar vers madam luste geen potjes dus heb daar iedere avond gekookt voor haar voordat we zelf gingen eten en dan at ze nog wat hapjes van ons. (ze mocht namelijk niet alles ivm een koemelkallergie en door zelf te koken wist ik wat ze at en er tegen kon)
Ik zou gewoon vers fruit geven en als je zoontje geen verse groente lust misschien wat potjes meenemen en als hij met de pot meeeet gewoon niets meenemen.
Ja wat je moet meenemen.
Buiten de gewone dingen, paracetamol, iets tegen uitdrogen, thermometer, petje, zonnebrand, verder had ik een heel ehbo kistje bij me met alles tegen tandjes, pleisters, pincet enz het neemt weinig ruimte inbeslag en als je het nodig hebt is het handiger dan dat je overal moet gaan zoeken.
Neem ook warme kleding mee wij gingen in september en het was er s avonds best fris!
vlindertjes voor de armpjes (ons meisje krijgt die dit jaar zodra we bij het zwembad zijn om) Vorig jaar is er een jochie in het zwembad gedonderd zonder bandjes terwijl zijn ouders nog lagen te slapen dus die zijn zo belangrijk.
Verder nam ik reserve spenen en een knuffel mee.
Goh zal vast nog heel veel vergeten maar dit is het ff.
Heel veel plezier en geniet er van.
groetjes