Hoi Joyce en Miranda,
Sunland was ons erg goed bevallen, Joyce. We hebben het heerlijk gehad. Daar kan je alleen niet zelf koken; hoe ga je dat doen met de koemelkallergie? Wij hadden dus potjes mee, maar er waren veel kindjes die gewoon van daar aten. Een beetje groente en soms vlees of vis en patatjes. Ik vond het voldoende keus, maar wij mochten ook alles eten. De toetjes zijn wel vaak met melkproducten. Mag ze wel gewoon brood?
Het zwembad vond ik prima. Er zijn aan twee kanten van het hotel zwembaden. Die waar het babybadje bij was was lekker. Het babybadje zelf was in mei al voldoende opgewarmd, dus dat zal in september helemaal wel zo zijn. Niels vond het in elk geval heerlijk. De zwembaden aan de andere kant waren kouder. Maar ook die zullen in september wel warm zijn.
Er waren maar een paar minpuntjes: het hotel is vrij gehorig op de gang, de deuren knallen nogal. Niels werd daar echter helemaal niet wakker van terwijl hij thuis al wakker wordt als je de deur van zijn kamertje open doet. Wij hadden trouwens wel geboft met de familiekamer: die waren heel groot. We hadden trouwens kamer 616 en 617 en die lagen relatief rustig.
Het hotel ligt vrij afgelegen, maar er is voldoende te doen, zowel daar als het bijbehorende hotel Blue Bay. De taxi is ook erg goedkoop. Hadden wij genomen naar Rhodos stad. Je kunt ook voordelig een auto huren. En, omdat het vlakbij het vliegveld is (voordeel: korte transfertijd!) komen er wel veel vliegtuigen over. Ik vond het alleen de eerste avond irritant, later helemaal geen last van. De kleintjes vinden het overigens geweldig.
Zo, ik lijk wel een reisbureau! Veel plezier in elk geval!!
Miranda, ik heb Niels niet laten inenten. Ook voor Turkije is het niet nodig als je het binnenland niet intrekt. Je kan altijd nog even de Travelclinic bellen om te checken.
Groetjes,
Machteld