Op voor 1e kindje

<p>Hi! </p><p>Ik denk ik begin een topic voor iedereen die voor een eerste kindje gaat. Ik merk dat ik het heel spannend vind. Maar het heel moeilijk vind om het met niemand erover te kunnen hebben (op mn vriend na, maar wil hem niet continu vervelen haha) </p><p>Dus dacht, hier kan iedereen dan zn twijfels, verhalen, ervaringen of kwaaltjes uitspreken:)</p><p> </p><p>Ik zit nu in ronde 6, en eerste maand dat ik ovulatie testen ga gebruiken.</p>

Hai wat leuk dat jullie voor een eerste kindje gaan! Bij mij is vanmorgen de spiraal eruit gegaan. Nu willen we een menstruatie afwachten (die ongeveer 21 mei komt) en daarna gaan we het ook proberen voor ons eerste kindje! Super leuk want ik heb al jarenlang een kinderwens en nu eindelijk mag het gaan gebeuren!

Hallo! 

Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik ben in juni gestopt met de pil en heb het gewoon op z'n beloop gelaten. Afgelopen maand werd ik toch ongeduldig en heb ik ovulatietesten gekocht. Gisteren zou ik ongesteld worden, maar die bleef uit. Vanmorgen getest en deze was positief. Nou hoop ik zo dat ik niet als nog ongesteld wordt. Want ik voel me helemaal niet zwanger ofzo, maar ja ik weet ook niet hoe dat voelt dus haha. 

[quote quote=10316722]Hai wat leuk dat jullie voor een eerste kindje gaan! Bij mij is vanmorgen de spiraal eruit gegaan. Nu willen we een menstruatie afwachten (die ongeveer 21 mei komt) en daarna gaan we het ook proberen voor ons eerste kindje! Super leuk want ik heb al jarenlang een kinderwens en nu eindelijk mag het gaan gebeuren![/quote]
Spannend!! Na jaren lang eindelijk beginnen :) 
Ik ben in november gestopt met de pil. Wel van begin af aan gelijk een normale menstruatie gehad. 

[quote quote=10316726]Hallo! Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik ben in juni gestopt met de pil en heb het gewoon op z’n beloop gelaten. Afgelopen maand werd ik toch ongeduldig en heb ik ovulatietesten gekocht. Gisteren zou ik ongesteld worden, maar die bleef uit. Vanmorgen getest en deze was positief. Nou hoop ik zo dat ik niet als nog ongesteld wordt. Want ik voel me helemaal niet zwanger ofzo, maar ja ik weet ook niet hoe dat voelt dus haha.[/quote]
Gefeliciteerd! Lijkt mij echt bizar, die eerste positieve test in je handen. 

Hi! Dit miste ik ook ergens wel... Je wilt er zo graag over praten maar als ik dan weer iets heb gelezen(want het interesseert me ook heel erg) dan zie ik mn man alweer zuchten :)

Ik zit nu in mijn vruchtbare periode, eerste ronde, super spannend! Sinds december met de pil gestopt en direct een cyclus van 25 dagen continu gehad. Ook voel ik iedere maand m'n eisprong en die valt gelijk met de app die ik bij houd.
@Tukkertje, wat spannend!! en je hebt nog lang volgehouden qua geduld. Je wilt niet te veel hopen natuurlijk, je leest hier ook te veel verhalen dat het alsnog een teleurstelling is. Ik ga duimen voor je! Ben heel benieuwd.
@lizzrob, ben benieuwd hoe je de ovulatie testen ervaart. Daar gaan wij ons nog niet aan wagen, eerst maar eens aankijken, net als jullie destijds.
@-linda-, wat fijn dat je spiraal eruit is en dat het nu eindelijk mag gaan gebeuren. Ik hoop dat je cyclus snel weer normaal is. (ik heb geen ervaring met een spiraal)

Liefs

@lolas 
Precies dit... als ik wat wil vertellen erover zie ik die ogen weer rollen haha. 
En tegelijkertijd wil ik hem niet te veel druk op leggen. 

@Tukkertje: Oh wat spannend dat je een positieve test hebt! Dat lijkt me zo surreal (kom niet op een goed NL woord haha) wanneer dat zover is. Ik kan niet wachten om dat ook te hebben! Heb je samen met je vriend/man getest of moet je het hem nog gaan vertellen?
@Lizzrob: Wat fijn dat je een regelmatige cyclus hebt meteen, daar hoor je wel eens andere verhalen over na het stoppen met de pil. Mijn cyclus zou in principe onveranderd moeten zijn door de spiraal, dus hopen dat dat nu nog steeds zo is. Ik hou al heel lang mijn cyclus bij in een app en ik voel volgens mij ook altijd mijn eisprong en merk het door slijm (sorry haha) dus ik hoop dat dat ook nu zo blijft.
@Lolas: Haha grappig soms die mannen haha. Mijn vriend zucht er niet om ofzo maar ik weet wel dat ik er echt constant mee bezig ben en hij helemaal niet. Maar hij laat me gewoon lekker praten en reageert netjes en dan weer door haha. Lekker nuchter al is dat soms ook wel weer irritant. Veel plezier de komende dagen, ik hoop dat het snel raak mag zijn!

Terug
Bovenaan