Op voor 1e kindje

Zou wel leuk zijn om dit topic een beetje up to date te houden, er zijn misschien nog wel meer mensen die voor hun eerste kindje gaan? Ondertussen is het in de app groep zeker gezellig.
Mijn eerste menstruatie na het verwijderen van de spiraal is nu bijna klaar en dan kunnen wij ook echt eindelijk aan onze eerste ronde beginnen. Ik heb er veel zin in dat we echt bewust gaan proberen en hoop dat het snel raak mag zijn!

Hoi! Wat veel bij te lezen weer. Ik kan nog niet zwanger zijn (of er is een wonder gebeurd), maar heb wel mijn eerste menstruatie na verwijderen spiraal gehad, yee!
Zit er al iemand op het wachtbankje?

Hoop dat het jullie ook lukt aan wat andere dingen te denken! Lekker klussen in huis of tuin, ofzo... :) Heel veel succes allemaal!

Zou ik misschien ook in die app groep mogen? Ik heb een miskraam gehad eind maart en we zijn nu bezig met poging 2 met behulp van het ziekenhuis.

Zou ik misschien ook in die app groep mogen? Ik heb een miskraam gehad eind maart en we zijn nu bezig met poging 2 met behulp van het ziekenhuis.

Terug
Bovenaan