Op voor 1e kindje

Hoi hoi,
Ook wij gaan voor een eerste kindje. 
1 mei mijn mirena spiraal laten verwijderen en 6 mei eerste menstruatie al... nu wachten op de ovulatie.
erg fijn om het er hier over te kunnen hebben, mijn man wordt er ook wel een beetje gek van dat ik het er steeds over heb?

[quote quote=10320118]Hoi hoi, Ook wij gaan voor een eerste kindje. 1 mei mijn mirena spiraal laten verwijderen en 6 mei eerste menstruatie al… nu wachten op de ovulatie. erg fijn om het er hier over te kunnen hebben, mijn man wordt er ook wel een beetje gek van dat ik het er steeds over heb?[/quote]
Hahaha herkenbaar!!

[quote quote=10320118]Hoi hoi, Ook wij gaan voor een eerste kindje. 1 mei mijn mirena spiraal laten verwijderen en 6 mei eerste menstruatie al… nu wachten op de ovulatie. erg fijn om het er hier over te kunnen hebben, mijn man wordt er ook wel een beetje gek van dat ik het er steeds over heb?[/quote]
Ah dan lopen wij qua het verwijderen van de spiraal gelijk op! Ik zat alleen toen tegen de ovulatie dagen aan en aangezien wij 1 menstruatie mijn lichaam zelf willen laten doen zit ik daar nu nog op te wachten. Wat fijn dat het bij jou nu al fijn loopt, ik moet nog afwachten of het allemaal klopt zegmaar.

Er zijn er een aantal die kans hebben dat het raak is he, deze maand? Hebben jullie al ergens last van? Of denk je dan dat het tussen je oren zit? :D

Terug
Bovenaan