Op voor een tweede

Gezellig, dat je op het forum bent, en leuk een 2e !

Ik ben ook 24 jr, heb een zoontje van 11 mnd Luca, heb ook actief meegekletst op dit forum in 2007...
Nu bezig voor een 2e, nu 3 maanden bezig, ik heb dus vrijdag mijn NOD (haha)

Vindt het trouwens wel een hele stap om je op je 24/25e al te laten helpen hoor !

He hoeraatje!

Wat leuk dat je ook al zo snel aan een tweede begint! Wel spannend straks een babytje en een peuter in de peuterpuber tijd!;-)

Ja ik weet dat het een hele stap is.. Het probleem is alleen dat ik dus niet op voorbehoedmiddelen kan vertrouwen, ja condooms maar we zijn nu al zo lang samen das ook niets en dat gaan we misschien wel een keer vergeten.. Moet eerlijk zeggen dat ik ook nog niet zeker weet of ik het doe hoor.. Mark wil het zelf ook doen (hij is 30)..
Je weet natuurlijk nooit of je het over een paar jaar misschien wel weer wilt. Ik weet alleen voor mezelf heel zeker dat ik niet meer dan 2 kindjes wilt en zo denkt mijn vriend er ook over.. Dus eerst maar eens kijken hoelang de tweede zwangerschap op zich laat wachten en dan zien we daarna wel weer hoe het verder gaat!! Voorlopig duurt het nog wel even voor ik een tweede in mijn handen heb haha ;-)!!

ALs ik uit ga van een cyclus van 28 dagen is 30 juni mijn NOD, haha en zouden morgen en vandaag mijn vruchtbaarste dagen zijn haha..

Hoe gaat het met jou kleine?

Liefs Lot

Ja het moederschap bevalt mij zo goed, heerlijk vindt ik het, en heb altijd jong kids gewild en het liefst een heel elftal...haha, maar zie zo veel bevallingen niet echt zitten, maar hoop dat ik meer als 2 kids mag krijgen...
Met Luca gaat het heel goed, supervrolijk en lief en heel ondeugend kind...heeft nog nooit langer als 5 minuten gehuild (vanf geboorte al) slaapt lekker lang uit s'ochtends...zo zou ik er nog wel een paar willen....

Nou ik moet op vrijdag wachten...dan weten we weer meer ! Heb verder nergens last van...dus verwacht niks...

Hoi Lotte,

Ik zal je even uitleggen over Clomid! Het is een hormoon die mij helpt om een eisprong te maken!! Bij mijn eerste werd ik bijna of niet ongesteld en na een jaar rommelen hadden ze mij doorverwezen naar het ziekenhuis, en daar bleek dat ik dus bijna   geen eisprong hebben! Dus ik hoop dat het nu hierdoor ook weer mag lukken,
En voor jou natuurlijk veel succes!!
Groetjes

He Hoeraatje,

Lekker dat Luca zo makkelijk is! Puk is precies hetzelfde, huilt zelden en als ze huilt is het zo weer over en vaak omdat ze gevallen is of iets dergelijks. Ze slaap sinds 2,5 maand als door en idd van 19.00 tot 8.00 haha dus heerlijk! Ben wel bang dat de tweede nu ineens heel moeilijk wordt haha. We zijn zo verwent met zon makkelijk meisje! Bij mij en mijn zusje was het ook zo, ik was precies als Puk en Luca en mijn zusje was echt een huilbaby..

Nou ben benieuwd of het nu bij de derde ronde raak is voor je!!

En hoi Essie!

Wat raar joh dat je geen eisprong had! Wist niet eens dat dat kon! Menstueerde je dan ook nooit? EN vooral heel fijn dat de doktoren van tegenwoordig zoveel kunnen en ze jou aan een eisprong kunnen helpen!! Hoop dat je zwanger bent! Zou wel gaaf zijn!!
Hou me op de hoogte!

Liefs Lot

heej Lot

Wij zijn ook voor ronde 2 aan het klussen, Fleur is van sept 2007.
Ik ben forumbeheerder van het 2007mamaforum.nl lijkt jou dat ook wat om daar bij te komen? Super leuk en makkelijk forum, je kan heel makkelijk bijv foto's ed plaatsen.

Mss vind je het 3 x nix, dan niet, hihi.

Ik hoor of merk het wel.

xxx Petra

Joehoe meiden!

Ook wij gaan voor een 2e. Onze dochter was niet echt zo snel gepland, na 3 maanden relatie zwanger, maar wel zo gewenst... Ze is afgelopen zondag 1 jaar geworden en zijn nu al anderhalve maand aan het klussen... Teminste, ben er nog niet zo mee bezig, maar wil weer lekker kletsen hier... hihi

Groetjes

Hoi meiden,

Vanochtend naar het ziekenhuis geweest, maar helaas heeft de clomid nog niet veel gedaan!! Moet straks bellen voor eventueel nog een echo, en anders gaan ze de dosering verhogen ( bij ons eerste kindje sloeg ook die hogere dosis aan ) Dus het is even afwachten hoe of wat. Merk zelf wel dat ik er toch minder mee bezig ben dan bij de eerste, hebben jullie dat ook??
Ik hou jullie op de hoogte,
xxx

Terug
Bovenaan