Op voor een tweede

Hej Essie,

Minder dat het niet zo goed aanslaat, maar hopelijk helpt de hogere dosis net als de vorige keer!!
Ik ben er nu juist meer mee bezig omdat ik bij Puk natuurlijk niet mee bezig was om zwanger te worden maar het ineens was! Moet zeggen dat ik de voorkeur eraan geef om er niet zo mee bezig te zijn haha, want van dat constante afwachten en denken "zou het?" word je ook niet echt gelukkig!

Hej Petra,

Leuk dat je al een meisje hebt, Fleur, leuke naam ook.. Nu dus op voor de tweede! Ik zal straks eens kijken of je andere forum, al is het hier al lastig bij de houden haha.
Hoe gaat met jou kleine? Jij bent er helemaal vroeg bij weer te beginnen aan een tweede, leuk hoor!!

Meiden ik heb trouwens steeds meer het gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, al lijkt het me sterk dat je het al zo snel voelt! Maar ik heb heel de dag honger en dorst, gevoelige borsten, soort banden pijn als ik loop. Een strakke heupbroek moet echt los halverwege de dag omdat ik er buikpijn van krijg, af en toe ineens heel misselijk.. En pijn onderin mijn rug... Had vanmorgen een druppeltje bloed bij het afvegen zegmaar (heerlijk die details hahaha) maar daarna niets meer.. Innesteling?? Jezus ik word nu al gek en ik begin net!! Misschien komt het wel door de hormonen die mijn lijf verlaten. Testen heeft iig geen zin 30 juli NOD, denk ik dan.. Dus afwachten maar..

Liefs Lot

Terug
Bovenaan