Op welke leeftijd getrouwd?

Hoi hoi

Ik ben getrouwd toen ik 20 was. Dat was vorig jaar augustus en volgende maand word ik 22. Mijn omgeving reageerde echt super. Iedereen had het al aan zien komen, maar we waren dan ook al 6 jaar samen. Nu dat we begonnen zijn met zwanger worden is iedereen ook heel positief. Echt leuk hoor.

Wij waren trouwens ook de eersten binnen onze omgeving. Dat maakt het, volgens mij, alleen maar leuker. Iedereen leeft ontzettend mee, en wil zelf ook gaarg dus is overal heel erg bij betrokken. Ik ben nu niet meer de eerste met een babay want mijn nicht was me voor, dus bij mijn omgeving is het heel normaal.

mijn man is trouwens ook ouder dan ik. Hij wordt dit jaar 30.
Veeli liefs Annet

Hoi Deborah,

Mijn man en ik zijn getrouwd toen hij 36 en ik 31 was, we zijn nu een ruim jaar getrouwd en sindsdien dus ook bezig voor een kindje. Ik had zelf al eerder trouwplannen met mijn vorige relaite, had mij ook al gevraagd om met hem te trouwen, maar voordat de grote dag was vastgelegd is hij toen helaas overleden hij en ik waren toen 26 jaar.

Gelukkig ben ik ruim 3 jaar later mijn huidge man tegen gekomen en daar opnieuw iets moois mee opgebouwd en getrouwd en hopelijk wordt dit nieuwe geluk ooit nog eens extra gelukkig met een kindje.

Ik heb teouwens nog helemaa geen kinderen ook niet van mijn vorige vriend, want die was nierpatient en dusdanig dat de kans waarschijnlijk aanwezig was dat een kindje van hem ook die ziekte zou hebben en dat risico had ik waarschijnlijk niet willen nemen. We hebben het toen daar niet echt over gesproken, want we zouden eerst nog gaan trouwen.

Groetjes Alice

Hoi allemaal..

Ik ben getrouwt toen ik 19 was.. ik was gelijk zwanger en nu moeder van drie dochters van 15, 13 en 8 jaar... Ik ben 15 jaar getrouwd geweest, en heb nu een hele lieve vriend waar ik dolgraag nog een kindje mee wil..

Groetjs, Bats...
36 jaar, ronde 10, vierde kindje..

hoi Deborah,

Over een paar daagjes zijn wij 2 jaar getrouwd. Mijn mannetje was 25 toen, en ik 26. Jaha, een groen blaadje! We kenden elkaar toen exact 3 jaar, en hadden 2 jaar een relatie. Wij wisten eignelijk vrij snel dat we met elkaar verder wilden, maar nog even ´verstandig ´ gewacht, want je weet maar nooit wat voor een hekel je toch aan elkaar kan krijgen, niet?
Ik moet eerlijk zeggen, dat voor ik hem ontmoette eignelijk nooit kinderen wilde. Toen we elkaar leerden kennen hadden we het daar wel eens over, en beweerde ik dat ook heel erg stellig, wat hij erg raar vond. Hij vond dat namelijk ´jammer van mij ´. Wist ik veel dat hij toen al knettergek op mij was! (Aaaah, romantisch!!) In ieder geval sinds wij samen zijn, denk ik er heel anders over. En nu we eenmaal bezig zijn, en dit forum helpt trouwens ook goed mee, kan ik bijna niet wachten (ligt ook beetje aan mijn ongeduldige karakter hoor).
Qua leeftijd vind ik het best zo. We zitten er een beetje tussenin. Maar goed, nu nog zwanger worden he!

Jij ook veel succes!

Groetjes,
Aimee

Hoi Deborah

Mijn vriend heeft me vorige week zondag ten huwelijk gevraagd,
hij is net 26 en ik wordt in november 26. We hebben 8 jaar een relatie en
wonen 4 jaar samen.
Eigenlijk wilden we in juni trouwen maar 2 dagen later ontdekten we
dat we zwanger waren  (heb helaas maandag een miskraam gehad)
Daarom hebben we het vervroegd. Ik hoop dat we alsnog met
z'n drieen trouwen, heb ik al rekening mee gehouden met de jurk

Je moet doen waar jullie je goed bij voelen

Liefs Anke

Tip: het voordeel van eerste zwanger worden en dan trouwen is dat het verwachtingspatroon van je omgeving omzeild. Wij zijn nu 1,5 getrouwd en mensen vragen gewoon steeds naar onze "voortplantingsplannen", héél  onbeschoft hoor. Nu waren we 29 en 35 toen we trouwden, dus helpt ook wel mee hoor. Maar ga lekker trouwen joh, hartstikke leuk! Zorg alleen wel dat je niet met een dikke buik het bootje in duikt, want dat is zo jammer van de jurk...!

hoi hoi,

ik was 19 toen ik trouwde en mijn man 22 jaar.....lekker jong dus!!
we zijn nu alweer bijna 4 jaar gelukkig getrouwd.
vroeger was het ook de normaalste zaak van de wereld als je zo jong trouwde.
toen ik net getrouwd was vond ik t wel vreemd om mijn man te zeggen....klonk zo raar!!

groetjes bri

Terug
Bovenaan