Op welke leeftijd getrouwd?

Hoi,

Afgelopen maandag waren we 2 jaar getrouwd. En op 25 augustus 2003 (mijn verjaardag) was ik voor het laatst ongesteld. Exact 9 maanden na ons trouwen is ons zoontje geboren. Goed he?

En nu gaan we de 1e ronde in, als het goed is ben ik dit weekend vruchtbaar. Als het net als de vorige keer in 1 keer raak zou zijn dan ben ik uitgerekend op de 2e verjaardag van mijn zoontje. Zou wel leuk zijn (nog leuker is dat ik dan in september niet ongesteld ben als we op vakantie gaan).

Syl

Hoi

Ik was nog net 29 toen we trouwden en mijn man 34. We kenden elkaar toen ruim 4 jaar en zijn in oktober een jaar getrouwd. Het was een super dag en feest.
Ik ben na het trouwen pas gestopt met de pil. Wilde niet het risico lopen dat ik zwanger was met het trouwen. Lijkt me niets om met een dikke buik te trouwen of om net zwanger te zijn en als je pech hebt erg misselijk te zijn.
Nu moet ik zeggen dat ik erg snel zwanger was. De eerste maand was het raak, dit hadden we niet verwacht. We hadden zo iets van we zien wel.

Groetjes Jannie

Ha meid,
Nou wij zijn nu met alles druk bezig, ik ga 5-10-05 trouwen, en

verwachten onze kleine 10-4-06.
Ik ben net een maandje 23 en me vriend een maandje 24, en we wonen al 1,5 jaar samen en gaan 2 jaar met elkaar nu.
Wij zijn ook de eerste qua trouwen en kinderen in onze vrienden groep, de reacties zijn opzich positief, maar denk dat hun binnens huis toch vinden dat alles wel heel snel gaat.
Me familie daarintegen zijn helemaal door t dolle met onze plannen allemaal.
En tenslotte het gaat erom wat jij zelf voelt wat goed is.
Ik was direct zwanger toen we besloten zwanger te worden, en we hadden altijd gezegt we gaan trouwen als ik zwanger ben dus...... het is allemaal even druk druk druk, maarwel heel leuk om naar alles uit te kijken.. Volg je eigen gevoel en verstand meid.

Groetjes Desiree 7,4 weken zwanger

Hoi,

Ik ga over vier weken trouwen. Ik ben 24 jaar en mijn 'aanstaande' is 35.
We zijn trouwens al ruim 7,5 jaar samen. Nu zo'n 2,5 jaar bezig voor kindjes maar helaas tot nu toe geen resultaat.
Groetjes

Hoi hoi,

Volgende week zondag zijn we 3 jaar getrouwd alweer, wat gaat dat toch snel. Ik was 27 en mijn man was toen 31. Toen we vertelden dat we gingen trouwen kwam van bijna iedereen de vraag of ik zwanger was. Alsof dat de enige reden zou zijn om te gaan trouwen!!! We hebben toen bewust nog even gewacht maar zijn inmiddels de trotse ouders van een dochter van 19 maanden oud en nu hopen we weer zwanger te zijn....

San

Terug
Bovenaan