opa en oma vertellen, originele ideeen?

Hallo allemaal,

Toen we eindelijk voor een kindje gingen, hoopten we natuurlijk dat ik de maand erna al aan zou tellen. Dit mocht helaas niet zo  zijn; ik had helemaal geen cyclus. Alleen met medicijnen kreeg ik mijn menstruatie. De kans is dan vaak groot dat je helemaal geen eisprong hebt. Van de huisarts kreeg ik na 8 maanden een doorverwijzing naar de gyn. 2 dagen voordat ik de afspraak had, deed ik voor de zekerheid nog even een testje, en wat denk je: zwanger! We konden onze ogen niet geloven.
Ik heb nog geen idee hoeveel weken zwanger ik ben; bij de inwendige echo was nog geen vruchtzakje te zien. De gyn denkt dat mijn zw.schap nog heel pril is en dat ik dus eigenlijk net overtijd ben. Het vruchtzakje moet dan nog aangemaakt worden.
Ik mag me nog niet te blij maken, maar toch ben ik er al over aan het nadenken hoe ik het mijn ouders wil gaan vertellen. Wil eigenlijk een beetje met iets origineels komen.
Wie heeft er leuke ideeen??!

mijn ouders wonen vrij ver weg en m;n vader heeft ooit gezeg als er bij ons meer kleinkinderen zouden zijn dan bij m;n broer, dat ze zouden verhuizen.
Dus toen ik wist dat ik zwanger was/ben van de derde heb ik gebeld om te zeggen dat het tijd is om te verhuizen.

Groetjes en ik hoop dat je een leuke manier vind.

Ha,
op fairytale-dreams.denboschweb.nl kan je leuke rompertjes bestellen met de tekst:  

Hiervoor ben ik nu nog te klein, maar willen jullie als

het straks past mijn oma & opa zijn?

die zijn erg leuk om te geven!!!!
groetjes leetje

Hoi!

Ik ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje, en wij hebben het afgelopen week aan de ouders verteld.

Ik had een schattig kaartje gekocht en een speentje, en in het kaartje een schattig gedichtje geschreven, maar dat was eigenlijk niet nodig, zogauw ze het speentje zagen, begonnen ze al te gillen en springen!!
Erg Leuk!!

Succes!!

Groetjes, grover

Hoi hoi,

Bij mijn eerste zwangerschap een voorleesboek gekocht met daarin de vraag of ze in november tijd hebben om dit aan hun kleinkind voor te lezen.....maar het boek was al genoeg.
Bij deze zwangerschap had ik de testen tussen de koekjes gelegd (wel even gewassen hoor)  en toen ze een koekje wilde pakken....

liefs Clau

hallo..

ik heb ook bij een gynocoloog gelopen om zwanger te raken..
en met succes ik ben nu 14 weken en 5 dagen zwanger..

hoe ik het me ouders heb verteld:

ik belde me moeder op en zei dat ik een afspraak had bij de gynocoloog voor bloedonderzoek en niet alleen durfde en me manentje moest werken..!
dus mij   moeder ging mee omdat me moeder geen rijbewijs had reed me vader ook mee.
2 vliegen in 1 klap dus..
en toen we naar binnen mochten voor de afspraak bij gynocoloog kregen ze een echo te zien ipv van een bloedprik onderzoek.
en mijn mannetje was ook al binnen,stond achter het gordijn.
gynocoloog wist van ons slimme plannetje..
ik heb mijn pap en mam nooit zo blij gezien..

kussssssssssssssssss

Hallo,

Wij hebben de opa's en oma's een klein zilver fotolijstje gegeven, met daarin het volgende gedichtje:

Je kan me niet horen
Je kan me niet zien
In (maand) word ik geboren
Mag ik dan in dit lijstje misschien.

Het sloeg in als een bom........

Liefs Ukkie
39 weken

hi, wij hebben een zak late tulpenbollen gekocht en de echofoto van onze uk er achterop geplakt met de mededeling: als de tulpen bloeien, verwachten we de geboorte van ons kindje.
(eind mei)
gjs Miep36

Terug
Bovenaan