opa en oma vertellen, originele ideeen?

Als ik zo alle ideeën hierboven lees, dan denk ik wat is origineel, alle ideeën zijn al eens langsgekomen.

Ik begin haast te denken dat wij het op de meest originele manier gedaan hebben.

Wij hebben het namelijk gewoon verteld
En weet je de verrassing is er niet groter of kleiner door. De grootouders vinden het gewoon geweldig.

Aan iedereen die het nog moet vertellen: veel plezier hoor, want hoe je het ook vertelt het is gewoon leuk om te doen.

Miep

Hi,

Ik heb afgelopen maandag mijn eerste echo gehad met 6 weken. Omdat ik met een Oostenrijker getrouwd ben en pas sinds 2 jaar in Oostenrijk woon, heb ik m'n schoonmoeder meegevraagd 'naar m'n afspraak met de vrouwenarts'. Ze was niets eens verrast: ze wachte ja al 'zolang' (sinds ons huwelijk in augustus dus; blijft een boerendorp ). Mijn ouders heb ik het enkele dagen later door de telefoon 'gewoon' verteld. Ik wist verder ook niets origineels voor op deze afstand.

Mijn zus was de eerste in ons gezin die zwanger geworden is (alweer bijna 6 jaar geleden inmiddels). Zij had toen onze ouders opgebeld (woonde 'enkele' km ver weg) en toen m'n moeder opnam zei ze: 'hallo oma!'

Had ik ook willen doen, maar ja, na 4 kleinkinderen (m'n zus krijgt in mei de 4e), is het effect van deze zin wel zo'n beetje weg...

Groetjes Loïs

hoi poesimauw!!

Ik ben nu zelf de 37 weken gepasseerd,maar vond het ook zo moeilijk hoe wij het zouden vertellen!
Ik ben naar een babyzaak gegaan en heb 2 hele kleine baby pakjes gekocht en een briefje op de computer gemaakt met daarop :"voor mijn eerste logeerpartytje bij opa en oma
Ën bij de andere opa en oma hadden we erop gezet over 6 maanden kom ik het passen!!!!

Alles ingepakt en zo op de tafel gelegt!
Je moest die ogen eens zien hahahahahaahahaha echt een aanrader

Groetjes cindy

Hoi allemaal,

Ik heb voor ouders en schoonouders beide een koffertje gemaakt met daarin een rompertje, slabbetje, flesje, knuffeltje en een rammelaartje. Op het koffertje een briefje geplakt met: EHBO groetjes b.o.b       Betekenis: eerste hulp bij oppassen, groetjes ben ongeboren baby. Ze vonden het helemaal geweldig. Het is bij ons nog erg pril. Ik ben nu namelijk net 6 weken en 3 dagen maar dit was onze 6e iui en we zouden anderhalve week geleden voor de 1e ivf gesprekken gaan en dat wisten een hele hoop mensen dus we moetsne hte al wel vertellen. Maar ook wij kregen erg veel gejuich en gelukwensen.

Mijn broertje is homo en als aankomende week alles goed is bij de 1e echo dan krijgt hij een spaarvarken met de tekst: dat wordt hard sparen als je straks suikeroompje wordt!

Groetjes Naatje

Ik was 3 maanden zwanger en vroeg aan mijn ouders of ze in juli op de honden konden passen. (dat was in januari) en mijn vader vroeg waarom. En toen zei ik dat ik dan waarschijnlijk aan het bevallen was.
En bij mijn schoonouders waren we met de familie uit eten en toen zei mijn vriend. Ik ga even een foto maken omdat ik jullie reactie op de foto wil hebben. Toen zijn mijn schoonmoeder wat voor reactie dan. Nou Elina is zwanger. En toen deed ie klik hahaha.

Elina

Terug
Bovenaan