Opa en Oma zoooo bezitterig?!?!

Weet je,wat ik nou niet snap,is dat onze eigen familie niet zomaar ons kindje uit de box,wagen,bedje haalt maar de schoon familie wel???

Het is eigenlijk best raar allemaal.Ik heb ook een kopje hier op het forum gezet;"ik vind mezelf niet leuk".
Dit komt ook meede door mijn schoonouders.Ik heb continu het gevoel dat ik alles in de gaten moeten houden omtrent me dochter want anders trekken ze onze dochter opeens uit de box.....

Ik vind het echt typisch.....

Hoi hoi,

Helaas is het bij ons niet veel anders, alleen is het bij ons mijn eigen moeder. Walgelijk gewoon, ik irriteer me blauw aan haar gedrag. Zo ontzettend kinderachtig: ze wil continu achter de kinderwagen lopen, laatst waren we een uurtje naar de stad gegaan en steeds als ik me een seconde omdraaide was ze weg MET kinderwagen en mijn dochter , lekker handig ook want in de luiertas heb ik mijn portemonnee en kan dus niets afrekenen bij de kassa op dat moment. Heb haar toen maar een keer voor schut gezet toen ze zat te pochen achter de kinderwagen, zo van "ja mama wordt daar steeds door oma ordinair achter weg geduwd" (wat ook zo is, ze duwt me gewoon strategisch met haar heupen een halve meter opzij, zodat zij achter de kinderwagen staat en deze volledig overneemt). Ook als ze binnenkomt, direkt de kleine op de arm, ook als ze sliep. Ze luistert nergens naar, wat we ook zeggen, neemt ook niets van mijn man aan, terwijl ze daar nog wel eens naar wil luisteren. Ze heeft toch zoveel ervaring vlgs. haarzelf, ze heeft mij toch ook zo goed opgevoed. Jaah jaah laten we daar maar niet over hebben zeg ik dan, want dan zijn we nog wel even bezig (heb niet echt een geweldige jeugd gehad nl. al denkt de buitenwereld van wel, mocht nooit wat, echt niets en kreeg veel straf nl. was enigskind).Pfff dit ben ik even kwijt zeg, lucht wel op.

groeten,
xx Roos xx

Leuk om te lezen dat het bijna overal zo gaat. Mijn dochter ziet haar ene opa en oma (mijn schoonouders) niet zo vaak. Ze is nu 3,5 maand en ze zijn al 3 keer hier geweest. En dat terwijl ze maar 20 minuten rijden hier vandaan wonen. Maar als ze er dan zijn erger ik me rot. Alsof ze de wijsheid in pacht hebben. En dan tegen andere mensen vertellen dat ze hun kleindochter zo vaak zien en dat ze regelmatig bellen. Ik weet niet wat zij regelmatig vinden maar eens in de 3 weken is niet regelmatig. Ik heb me erbij neergelegd maar vindt het vooral sneu voor mijn man.

Terug
Bovenaan