opdringeringe schoonmoeder

Hey meiden, laat mij het nog eens straffer maken.

Toen ik enkele weken geleden zwanger bleek te zijn, en we het wel vroeg moesten vertellen omdat ik een miskraam kreeg en omdat ik voor mijn schoonouders werk, kreeg ik een wel hele bizarre opmerking. Hoe kon het dat wij zwanger waren terwijl we hen helemaal niet om toestemming hadden gevraagd voor een babietje. Ik ben 31 en mijn verloofde is 30! TOESTEMMING?!?!?! Ik vraag verdomme helemaal aan niemand toestemming! Maar ik heb echt wel de schoonouders uit hel. Ze zeiden mij dat er in de familie een hiërarchie is, en dat zij over zulke dingen beslissen, ja mijn kloten. Ik beslis zelf over mijn leven. Gelukkig is mijn vriend er zwaar tegenin gegaan. Zoek het maar eens straffer

Groetjes sita

Dat meen je niet!!
Die mensen zijn echt van de pot gerukt!

Slaat toch echt nergens op!
Hoe halen ze het in hun hoofd?

Ja, dat is wel heel bizar. Hoe halen ze het in hun hoofd!!!
Gelukkig dat je vriend het er ook niet mee eens was. Wat een mafkezen!!! Lekker je eigen gang gaan!!!

Gr.

Sara

Hallo Meiden,
sorry, maar ik zit ook met een smile jullie verhalen te lezen, ik snap dat het helemaal niet grappig is, maar het is wel grappig om te lezen, hoe jullie schrijven en afgeven. Het is jullie goed recht, gooi het er hier uit.
Ik heb met jullie te doen, maar ik schaam me nu bijna door te kunnen zeggen dat ik geweldige schoonouders heb . Juist met hen kan ik praten, ook over de mk's die ik heb gehad! Maak eigenlijk niet uit waarover, maar als er wat is, ze zijn er!! Sterker nog, kom niet aan mij, dan heb je met mijn schoonvader te doen hihi.
Ik hoop dat ik jullie dit mag vertellen en wil nog een keer zeggen dat ik het echt rot voor jullie vind, ik hoop dat het ooit beter mag gaan voor jullie!
Liefs,
Sandra

Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen over mijn schoonfamilie..

Hallo meiden,
Ik heb/had zelf dus meer botsingen met mijn eigen moeder dan met de schoonfamilie. Natuurlijk zijn er zat schoonfamilies waar de schoondochter/zoon geen problemen mee heeft. Ik zelf heb weinig tot geen contact met mijn schoonfamilie. Mijn schoonmoeder is 26 jaar geleden overleden. Mijn vriend is opgevoed door zijn opa en oma en heeft zelf ook geen contact met zijn vader. Het geen het zo moeilijk maakt om contact te hebben is het feit dat de ene helft van zijn familie op Curaçao woont en de andere helft woont aan de andere kant van Nederland. Soms gaan we wel langs met verjaardagen en dan is het super gezellig, maar ik mis toch wel iets. Ik zou best meer contact met ze willen hebben. Ik ken dat hele stuk familie dus eigenlijk ook niet echt goed. Mijn schoonoma woont dus op Curaçao en is erg lief, maar oud. Nu is er niks mis het oud, maar hierdoor is ze wel extra eigenwijs en super hardleers. Ze is ook nog eens doof dus praten en dingen uitleggen gaat erg moeilijk. Ze heeft wel haar eigenaardigheden, maar goed dat heeft mijn oma ook. :)

Voor de moeders onder jullie, prettige dag vandaag.

Groetjes,

Sara

Terug
Bovenaan